reklama
Giercownia - Gry Online

The Fog Fall

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 149 248
Rozmiar gry: 3,68 MB
Użytkowników lubiących grę: 28
Ocena: 3,52
Łącznie głosów: 146

Gra dodana przez:

Wspaniała gra przygodowa, w której musisz wydostać się z tajemniczego miejsca. Zbierając odpowiednie przedmioty i dopasowując je w różne miejsca rozwiążesz zagadkę. Sterowanie za pomocą myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.144.244.*

Komentarze (54)

avatar boro313
boro313 04.08.2008, godz. 23.47 odpowiedz
0
Na gazecie jest ze pocztek to 76 ale druga czesc kodu to nie wiem skad mialem sobie wyczrowac zeby zdobyc skafander 4/5
avatar gahal
gahal 04.08.2008, godz. 20.02 odpowiedz
0
gra jest ok 4
avatar beata3242
beata3242 04.08.2008, godz. 11.12 odpowiedz
0
fajna, lubię takie, daję 5
avatar witch1998
witch1998 04.08.2008, godz. 10.15 odpowiedz
0
taka sobie
avatar cafee
cafee 04.08.2008, godz. 09.03 odpowiedz
0
fajna gra i do ulu
avatar brutusek15
brutusek15 03.08.2008, godz. 17.19 odpowiedz
0
no i oczywiście piąteczka
avatar brutusek15
brutusek15 03.08.2008, godz. 17.14 odpowiedz
0
przeszłam całą tylko nie wiem skąd wziąść kod do kombinezona ?
avatar powerpuffgirl
powerpuffgirl 03.08.2008, godz. 14.20 odpowiedz
0
Taka sobie.Przeszłam całą.Dam 4.
avatar sabrinka
sabrinka 03.08.2008, godz. 11.38 odpowiedz
0
9. Idziemy w gore, do pomieszczenia, gdzie byl klucz w koszu na smieci. I teraz tym kluczykiem nowo zdobytym otwieramy szuflade w biurku. Mamy konsole. 10. Konsole instalujemy w pokoju, gdzie jest magnetofon. Podlaczamy ja tam, gzdie ta plansza z czerwona lampka. 11. Kod do konsoli to: 2285 (jest na scianie po prawo, zaraz jak sie wejdzie na gore). Ogladamy widoczek. 12. Schodzimy na dol, do kuchni. Klikamy na butle z gazem kluczem i przykladamy zapalki. Jak krata zrobi sie czerwona, to wylaczamy butle i zabieramy kawalek tego podgrzanego metalu. 13. Idziemy na gore do pomieszczenia ze skafandrem za szyba. Kod: 7619e. Zakladamy skafander, latamy plastrem maske i ja zakladamy. Wychodzimy. 14. Idziemy prosto do drzwi, otwieramy klamka, wchodzimy dalej. Montujemy metal z prawej strony drzwi i pociagamy. Wychodzimy. KONIEC!
avatar sabrinka
sabrinka 03.08.2008, godz. 11.33 odpowiedz
0
1. Z lazienki po lewo bierzemy z apteczki (za wanna) plaster, a z polek paste do zebow i plyn toksyczny. Wracamy. 2. Z pomieszczenia po prawo bierzemy z kartonu (z lewej strony) pokretlo. Ze skrzynki na wprost klucz. Wychodzimy. 3. Idziemy na gore. Nastepnie w lewo. Zza kabli bierzemy zapalki. 4. Znow w lewo i z kosza bierzemy tasme, ktora wkladamy do magnetofonu szpulowego. Na scianie mamy pomoc. Wychodzimy. 5. Z pomieszczenia z kolorowymi kablami idziemy w prawo. Z kosza zabieramy klucz. Wracamy na dol (do miejsca gdzie zaczynalismy gre). 6. Idziemy do pomieszczenia na wprost. Otwieramy szafke kluczem i mamy lancuch. Wracamy. 7. Schodzimy w dol. Montujemy pokretlo pod tym duzym i lancuch do roweru. Mamy prad. W pomieszczeniu na gorze, gdzie magnetofon pali sie czerwone swiatlo, a musi byc zielone (taka jest wskazowka na scianie). 8. Na pierwszym poziomie, w szafce na korytarzu po prawej stronie mamy klucz. Na klodke od tej szafki wyciskamy paste i polewamy plynem. I szafka sie otworzy.
Polecamy: