reklama
Giercownia - Gry Online

Hapland 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 81 479
Rozmiar gry: 666,64 kB
Użytkowników lubiących grę: 52
Ocena: 3,24
Łącznie głosów: 115

Gra dodana przez:

Rozwiązywanie łamigłówek polegające na wykorzystaniu ustawionych na mapkach elementów w odpowiedniej kolejności. Wszystko robimy po to, by aktywować portal.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.133.129.*

Komentarze (64)

avatar master2812
master2812 05.07.2009, godz. 16.30 odpowiedz
0
co mam zrobić żeby mina wybuchła bo ja robie to co pisze w instrukci qazika i nic
avatar dddt
dddt 18.06.2009, godz. 14.26 odpowiedz
0
ANGELKA CIEBIE POKRĘCIŁO? DZIĘKI INSTRUKCJI QAZIKA PRZESZŁAM CAŁA GRE BEZ TRUDU TYLKO TRZEBA MIEĆ SPRAWNE RĘCE dzięki za pomoc qazik a co do gry 10/5
avatar angelka
angelka 29.02.2008, godz. 20.04 odpowiedz
-1
wiesz co? qazik? ta twoja instrukcja jest do niczego za gre 2
avatar ziomekmatti18
ziomekmatti18 10.02.2008, godz. 10.34 odpowiedz
+1
nawet spoko ale bez instrukcji było by to bardzo trudneoczywiście 5
avatar matinis
matinis 24.12.2007, godz. 07.39 odpowiedz
0
dzieki tobie przeszeldlem gre
avatar matinis
matinis 24.12.2007, godz. 07.25 odpowiedz
0
ja grm zadowolony
avatar qazik
qazik 07.12.2007, godz. 17.54 odpowiedz
0
podałe m terz instrukcje do 1 i 3
avatar qazik
qazik 05.12.2007, godz. 07.48 odpowiedz
0
21. Teraz rybak musi pój�ć w lew� stronę. W podziemnym mechanizmie zacznie płon�ć jeden wł�cznik � wł�cz go 22. Znowu zmień czerwon� kropkę na zielon� strzałkę, a następnie żółt� strzałk� skieruj ludzika do domu 23. Otwórz okno w domku. Efekt � zielone oko spadnie na ziemię 24. Ponownie wł�cz falowanie wody (w praw� stronę) 25. Kliknij oko. Efekt � zamordowałe� oko 26. Używaj�c podziemnego urz�dzenia każ schodom przejechać maksymalnie daleko w lew� stronę (do skrzyni) 27. Zadzwoń do drzwi domu � ludzik wyjdzie z niego. Gdy dojdzie do szczytu schodów kliknij w skrzynię. Dzięki temu ludzik powinien znale�ć się na dziwnym samochodzie. Gdy samochód będzie zbliżał się do dna wody, otwórz podwodn� bramę. Końcowy efekt � ludzik wyjdzie z wody po schodach i wejdzie w drzwi. 28. W podziemnym mechanizmie zacznie płon�ć drugi wł�cznik � wł�cz go. Efekt � przeszedłe� grę
avatar qazik
qazik 05.12.2007, godz. 07.40 odpowiedz
0
14. Otwórz właz w lewej górnej czę�ci zamku i gdy mucha znajdzie się na wysoko�ci wentylatora wł�cz go. Gdy ludzik przy d�wigni zacznie odganiać muchę, każ ludzikowi koło rybaka przej�ć w lew� stronę. To dla niego jedyna szansa, więcej much nie będzie 15. Ludzik po lewej musi spa�ć na sam dół zamku 16. Przesuń strzałkę pod ludzikiem stoj�cym na dole w prawo i poci�gnij za d�wignię. Efekt � woda zacznie płyn�ć w prawo 17. Teraz czas na ludzika na poziomie rybaka � poci�gnij jego d�wignię 18. W końcu przyszedł czas na ludzika na górze zamku, teraz ci�gniemy za jego d�wignię i gdy ryba znajdzie się na samym dole schodów trzeba otworzyć podwodn� bramę. Efekt � rybak złowi rybę 19. Dolnym ludzikiem wył�cz falowanie wody 20. Każ rybakowi wyłowić rybę z wody. Efekt � rybak znajdzie się na samej górze zamku
avatar qazik
qazik 05.12.2007, godz. 07.32 odpowiedz
+1
8. Wł�cz lampę znajduj�c� się w pobliżu kruka i skieruj j� na kule armatnie 9. Kruk musi porwać jedn� z kul, a gdy będzie przelatywał koło lewej chmury kliknij w ni�. Efekt � zniszczeniu ulegn� druty pod napięciem 10. Kliknij lew� chmurę drugi raz 11. Teraz kruk musi porwać kolejn� kulę i tym razem upu�cić przy drugiej (prawej) chmurze. Efekt � kula znajdzie się na wyrzutni. 12. Kliknij lew� chmurę po raz trzeci (powinna eksplodować) i jak najszybciej każ ludzikowi wystrzelić kulę z wyrzutni. Efekt- flaga w zamku powinna spłon�ć a mina eksplodować. 13. Każ ludzikowi który jest najwyżej w zamku i�ć. Powinien spa�ć na piętro z rybakiem
Polecamy: