reklama
Giercownia - Gry Online

Escapedahouse 5

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 56 424
Rozmiar gry: 263,00 kB
Użytkowników lubiących grę: 8
Ocena: 3,38
Łącznie głosów: 85

Gra dodana przez:

Gra typu escape nawiązująca stylem do znanej serii Submachine. Wydostań się z domu przy pomocy znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.128.30.*

Komentarze (36)

avatar skategirl3
skategirl3 22.05.2008, godz. 09.37 odpowiedz
0
Rzeczywiście jak submachine, tyle że o wieeele prostsza i krótsza 5/5
avatar kujet81
kujet81 22.05.2008, godz. 08.23 odpowiedz
0
4 proste
avatar jubi
jubi 21.05.2008, godz. 18.29 odpowiedz
0
Tak łatwe że nawet ja przeszłam bez podpowiedzi
avatar kasiakasia112
kasiakasia112 21.05.2008, godz. 17.33 odpowiedz
0
yyy taka sobie 3
avatar kasiak44
kasiak44 21.05.2008, godz. 10.21 odpowiedz
0
no - troszkę za łatwe też dałam 4
avatar bartasg5
bartasg5 21.05.2008, godz. 08.28 odpowiedz
0
trochę za łatwe, ale fajne dlatego 4
avatar czarnnna
czarnnna 21.05.2008, godz. 08.26 odpowiedz
0
wchodzimy do otworu wentylacyjnego zabieramy klucz idziemy do pomieszczenia skad bralismy 1szy klucz schodzimy na dol i kluczem 2gim otwieramy klodke przy wlazie schodzimy i w drzwiach uzywamy zlotego pokretla wchodzimy sprawdzamy czy mamy wszystkie klejnoty musi byc 10 klikamy na szary obszar na scianie KONIEC.
avatar czarnnna
czarnnna 21.05.2008, godz. 08.20 odpowiedz
0
wracamy na gore do pomieszczenia z szyba pochodnia roztapiamy szybe i naciskamy wlacznik idziemy w lewo mamy pokretlo schodzimy na dol po drodze w omieszczeniu z czerwonym guzikiem wyrywamy wklikajac blaszke w przeciete kabelki montujemy zlacznik i naciskamy guzik to powoduje wlaczenie wiatraka w otworze wentylacyjnym
avatar czarnnna
czarnnna 21.05.2008, godz. 08.13 odpowiedz
0
wyzej mamy lacznik idziemy w lewo i mamy 7 klejnot pzy rurze montujemy do rury zawor wracamy do pomieszczenia gdzie jest drabina w dol schodzimy i mamy 8 klejnot do wlazu potrzebny nam 2gi klucz idziemy w lewo zabieramy 9 klejnot i pochodnie
avatar czarnnna
czarnnna 21.05.2008, godz. 08.07 odpowiedz
0
cdn. idziemy prawo i zabieramy z ryry 4 klejnot i mape idziemy w prawo i 5 klejnot jest za skrzynia wpisujemy kod z szafy (4913) i otwiera sie skrzynia wyjmujemy zawor idziemy w gore i po prawej mamy kolejny klejnot
Polecamy: