reklama
Giercownia - Gry Online

Murphys Gesetz Der Tag Im Buro

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 781 318
Rozmiar gry: 1,13 MB
Użytkowników lubiących grę: 440
Ocena: 4,08
Łącznie głosów: 662

Gra dodana przez:

Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.
Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.12.34.*

Komentarze (429)

avatar aleksandra0823
aleksandra0823 25.07.2011, godz. 11.04 odpowiedz
0
]Gdzie jest kubek w 2 salce ?
avatar andrela
andrela 16.07.2011, godz. 14.49 odpowiedz
+1
Nie mogę znaleźć tego drewienka ... gdzie ono jest ?
avatar uzdex
uzdex 07.07.2011, godz. 13.12 odpowiedz
0
zajefajne jak wszystkie gry z tej serii 5/5 i do ulu
avatar harda007
harda007 15.06.2011, godz. 15.34 odpowiedz
+3
Jak przejść: EKRAN 1: 1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce. 2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem. 3.Klej dać na telefon i nóż. 4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci. 5.Kliknąć na myszkę. 6.Otworzyć okno. 7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę. 8.Kliknij na podkładkę do drukarki. 9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie. EKRAN 2 1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej). 2.Kliknij na gałkę od fotela. 3.Podmień markery. 4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki. 5.Kubek z kawą daj na szafkę. 6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus. 7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma. KONIEC 180/180
avatar thedriver55238
thedriver55238 19.05.2011, godz. 16.38 odpowiedz
0
super 10/10
avatar simsa90210
simsa90210 04.05.2011, godz. 16.39 odpowiedz
+1
Mikejla1234 klocek jest obok tubki z klejem
avatar mikejla1234
mikejla1234 21.04.2011, godz. 15.04 odpowiedz
0
a gdzie ten drewniany klocek?
avatar mikejla1234
mikejla1234 16.04.2011, godz. 13.57 odpowiedz
0
151 lubie takie gry
avatar penetrol
penetrol 07.02.2011, godz. 19.13 odpowiedz
0
takie se,nie lubie takich gier 3/5
avatar oleskaaaa
oleskaaaa 07.02.2011, godz. 18.19 odpowiedz
+2
Jak przejść: EKRAN 1: 1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce. 2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem. 3.Klej dać na telefon i nóż. 4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci. 5.Kliknąć na myszkę. 6.Otworzyć okno. 7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę. 8.Kliknij na podkładkę do drukarki. 9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie. EKRAN 2 1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej). 2.Kliknij na gałkę od fotela. 3.Podmień markery. 4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki. 5.Kubek z kawą daj na szafkę. 6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus. 7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma. KONIEC 180/180
Polecamy: