reklama
Zagrań: | 781 144 |
Rozmiar gry: | 1,13 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 440 |
Ocena: | 4,16 |
Łącznie głosów: | 661 |
Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.
Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law
Dodaj komentarz
18.216.99.*
Komentarze (429)
18.216.99.*
18.216.99.*
18.216.99.*
1 . Klikamy na szawke pod drukarką . Wyciągamy z niej jakiś proszek i wsypujemy go do kawy na półce . 2 . Klikamy na szawke pod umywalką i zabieramy zielony płyn . Wlewamy go do spryskiwacza i do szklanki obok kompa . 3 Zabieramy podstawke od drukarki . 4 . Oblewamy klejem nożyk i telefon . 5 zabieramy żarówke z lampy i dajemy ją do kosza obok drukarki i klikamy na myszke . 6 . Otwieramy okno . 7 . posypujemy okruchami obok kwiatka klawiatóre . 8 . Jak koleś będzie się pochylał nad papierami klikamy na gózaik na niszczarce . 9 . Klikamy na gałce od kszesła i dajemy segregator na wyższą półke . 10 . Podmieniamy markery . 11 . Drewienko obok kleju wtykamy w szawke z kłódką . 12 . Kubek z kawą dajemy na tą szawke z kłudką . 13 . Jak kolo będzie przez chwile oglądał makiete bierzemy płyn z krzesła i dajemy na makiete i plączemy kabelki na wielkim
'' T '' I wychodzi piękne 180 punktów
18.216.99.*
18.216.99.*
18.216.99.*
18.216.99.*
Żeby uzyskać 180 punktów i gwiazdkę trzeba: 1. Toner pod drukarką wrzucić do puszki po kawie. 2. Płyn pod zlewem wlać do spryskiwacza do kwiatów, oraz do szklanki koło komputera. 3. Polać klej na nożyk oraz na telefon. 4. Wyjąć żarówkę i wrzucić ją do kosza obok drukarki. 5. kliknać na myszkę, żeby kabel podłączył się do lampy. 6. Rozrzucić okruchy na klawiaturę i otworzyć okno.
18.216.99.*
18.216.99.*
18.216.99.*