reklama
Giercownia - Gry Online

Murphys Gesetz Der Tag Im Buro

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 779 838
Rozmiar gry: 1,13 MB
Użytkowników lubiących grę: 440
Ocena: 4,16
Łącznie głosów: 661

Gra dodana przez:

Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.
Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
52.15.161.*

Komentarze (429)

avatar natalala41
natalala41 25.11.2010, godz. 18.07 odpowiedz
0
HEJ 5/10 troszke fajne
avatar yuri
yuri 24.11.2010, godz. 18.36 odpowiedz
0
Dobre 5/5 i do ula
avatar 13karola13
13karola13 24.11.2010, godz. 13.00 odpowiedz
0
super gierka 5/5
avatar rip57
rip57 24.11.2010, godz. 11.59 odpowiedz
0
jeszcze musię dolewa płyn do szklanki
avatar laryska
laryska 03.10.2010, godz. 18.18 odpowiedz
0
Jak przejść: EKRAN 1: 1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce. 2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem. 3.Klej dać na telefon i nóż. 4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci. 5.Kliknąć na myszkę. 6.Otworzyć okno. 7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę. 8.Kliknij na podkładkę do drukarki. 9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie. EKRAN 2 1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej). 2.Kliknij na gałkę od fotela. 3.Podmień markery. 4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki. 5.Kubek z kawą daj na szafkę. 6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus. 7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma. KONIEC 180/180
avatar lipstick
lipstick 15.09.2010, godz. 19.51 odpowiedz
+3
PRZESZŁAM Ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
avatar kubabo
kubabo 04.09.2010, godz. 12.59 odpowiedz
0
no no 5/5 i do ulu
avatar zjemcie89
zjemcie89 02.09.2010, godz. 17.38 odpowiedz
-2
Jak przejść: EKRAN 1: 1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce. 2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem. 3.Klej dać na telefon i nóż. 4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci. 5.Kliknąć na myszkę. 6.Otworzyć okno. 7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę. 8.Kliknij na podkładkę do drukarki. 9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie. EKRAN 2 1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej). 2.Kliknij na gałkę od fotela. 3.Podmień markery. 4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki. 5.Kubek z kawą daj na szafkę. 6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus. 7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma.
avatar sumabir
sumabir 31.08.2010, godz. 12.30 odpowiedz
0
Jak zawsze świetne 5/5 i do ulu.
avatar weronika36
weronika36 29.08.2010, godz. 13.39 odpowiedz
0
extraaa! 5/5 i też do pszczółek! zeby pograły.
Polecamy: