reklama
Zagrań: | 781 061 |
Rozmiar gry: | 1,13 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 440 |
Ocena: | 4,16 |
Łącznie głosów: | 661 |
Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.
Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law
Dodaj komentarz
18.218.73.*
Komentarze (429)
18.218.73.*
18.218.73.*
18.218.73.*
18.218.73.*
18.218.73.*
-pije kawe z tonerem
-próbuje otworzyć list
-rozmawia przez sklejony telefon
-wrzeszczy,gdy mu usunie gołąb pliki z kompa
-robi śmieszną minę gdy nie może wymazać ,,scheiss projekt
18.218.73.*
EKRAN 1:
1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce.
2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem.
3.Klej dać na telefon i nóż.
4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci.
5.Kliknąć na myszkę.
6.Otworzyć okno.
7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę.
8.Kliknij na podkładkę do drukarki.
9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie.
EKRAN 2
1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej).
2.Kliknij na gałkę od fotela.
3.Podmień markery.
4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki.
5.Kubek z kawą daj na szafkę.
6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus.
7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma.
KONIEC
180/180
18.218.73.*
18.218.73.*
18.218.73.*
18.218.73.*