ten klucz co daje nam dziewczyna jest to drzwi znajdujących się w salonie warto też odwiedzić przed tym łazienke w jadalni znajdujemy kieliszek i inne rzeczy
17. Potem idziemy NA ZEWNĄTRZ: układamy monety według rysunku z wyjątkiem pozycji królowej i króla (zamieniamy ich miejscami) pojawia się dół w miejscu posągu królika. Wskakujemy i KONIEC.
12. Idziemy do ŁAZIENKI - zabieramy strzałę . W
13. wracamy do KUCHNI i wyjmujemy strzałą klucz ze zlewu. Kluczem od ASI otwieramy JADALNIĘ (drzwi na wprost kuchni): zabieramy kieliszek, monete i nóż. Nożem rozpruwamy środkowy taboret w dużym pomieszczeniu. Mamy monetę.
14. W KUCHNI napełniamy kieliszek wodą z garnka na piecu. Kluczem z odpływu otwieramy drzwi do pokoju z FORTEPIANEM (drzwi pierwsze po lewej w holu) : zabieramy 2 kawałki papieru sklejone ze sobą, monetę i otwieramy tajemne drzwi (musimy zagrać na fortepianie: używamy kieliszka z wodą na fortepianie i klikamy klawisze: 2razy piąty od lewej, 1 raz szósty od lewej i 2 razy kieliszek z wodą)
15. Z TAJEMNICZEGO pokoju zabieramy monete i lampę oliwną.
16. idziemy do KUCHNIo pieca dajemy oliwy z lampy i podpalamy zapalniczką, nad parą z garnka rozklejamy 2 kartki znalezione wcześniej. Idziemy do POKOJU Z FORTEPIANEM i na zegarze ustawiamy godzinę 2:15 .
6. W KUCHNI: używamy na drzwiach z prawej strony klucza zardzewiałego i jesteśmy na dworze.
7. NA ZEWNĄTRZ: w piasku kopiemy dół łyżeczką - mamy monete. Zakopujemy gruszkę i sterydy. Wchodzimy na chwilkę do kuchni i znów wracamy na dwór. Z drzewa zrywamy zmutowaną gruszkę i rąbiemy siekierką to drzewko.
8. SYPIALNIA: małym kluczykiem otwieramy szafkę i mamy klocek (sześcian) klocki w pudełku układamy (zamiast koła dajemy pomarańcz) i dostajemy rysunek z ułożeniem postaci (monet)
9. Wracamy do KUCHNI: drewno z pociętego drzewa wkładamy do pieca. Zmutowaną gruszkę malujemy czerwoną farbą.
10. Wychodzimy na ZEWNĽTRZ: jabłko kładziemy posągowi - chłopczykowi na głowie.
Ścianę (ten taki szary kawałek na ścianie) obmywamy napojem z puszki i trzemy szczoteczką mamy miejsce do ułożenia monet (jeszcze ich nie układamy bo nie mamy wszystkich monet).
11. Idziemy do SYPIALNI - rozmawiamy z Asią i dostajemy od niej kluczyk.
1. SYPIALNIA: w szafie klocek, przy trupie moneta i KLUCZ (z sypialni), w pudełku z zabawkami butelka z kluczem w środku. Otwieramy drzwi ze sypialni (jesteśmy w holu) .
2. Idziemy do dużego pokoju - otwieramy butelkę z kluczem w środku na ściennym otwieraczem do butelek (jest nad blatem-małe czarne ), w kwiatku jest moneta a pod blatem korkociąg.
3. KUCHNIA: bierzemy pomarańcze i gruszkę ze stolika, puszkę z napojem z lodówki. W szafce mamy łyżeczke i monete. Na zamkniętych drzwiach bez klamki używamy korkociągu. Wchodzimy do tego pomieszczenia – bierzemy klucz, siekiera, szpikulec do lodu (mamy również na podłodze czerowną farbę). Szpikulec brudzimy w pyle węglowym koło zlewu w kuchni i używamy go na kartkach znajdujących się w dużym pokoju na blacie, mamy rysunek.
4. ŁAZIENKA : bierzemy szczoteczkę ze zlewu w szafce sterydy i monete. Z wanny klocek.
5. BIBLIOTEKA : bierzemy kartki i moneta która jest na kanapie.
Moim zdaniem monety trzeba ułożyć zgodnie z kolejnością z obrazka, który można zdobyć przez następującą czynność: w pokoju, gdzie leżał trup a teraz jest tam dziewczynka jest drewaniane pudełko leżące na łóżku, w które trzeba wsadzić trzy klocki i pomarańczę.
Jeżeli włączycie drugą część tej gry, to tam jest że on podąrzył za tym królikiem. Ja nie mam pojęcia o co chodzi. Mam wszystkie monety, dwie kartki, pomarańczę, nóż i zapalniczkę. Co dalej?
Dodaj komentarz
3.15.146.*
Komentarze (138)
3.15.146.*
3.15.146.*
13. wracamy do KUCHNI i wyjmujemy strzałą klucz ze zlewu. Kluczem od ASI otwieramy JADALNIĘ (drzwi na wprost kuchni): zabieramy kieliszek, monete i nóż. Nożem rozpruwamy środkowy taboret w dużym pomieszczeniu. Mamy monetę.
14. W KUCHNI napełniamy kieliszek wodą z garnka na piecu. Kluczem z odpływu otwieramy drzwi do pokoju z FORTEPIANEM (drzwi pierwsze po lewej w holu) : zabieramy 2 kawałki papieru sklejone ze sobą, monetę i otwieramy tajemne drzwi (musimy zagrać na fortepianie: używamy kieliszka z wodą na fortepianie i klikamy klawisze: 2razy piąty od lewej, 1 raz szósty od lewej i 2 razy kieliszek z wodą)
15. Z TAJEMNICZEGO pokoju zabieramy monete i lampę oliwną.
16. idziemy do KUCHNIo pieca dajemy oliwy z lampy i podpalamy zapalniczką, nad parą z garnka rozklejamy 2 kartki znalezione wcześniej. Idziemy do POKOJU Z FORTEPIANEM i na zegarze ustawiamy godzinę 2:15 .
3.15.146.*
3.15.146.*
7. NA ZEWNĄTRZ: w piasku kopiemy dół łyżeczką - mamy monete. Zakopujemy gruszkę i sterydy. Wchodzimy na chwilkę do kuchni i znów wracamy na dwór. Z drzewa zrywamy zmutowaną gruszkę i rąbiemy siekierką to drzewko.
8. SYPIALNIA: małym kluczykiem otwieramy szafkę i mamy klocek (sześcian) klocki w pudełku układamy (zamiast koła dajemy pomarańcz) i dostajemy rysunek z ułożeniem postaci (monet)
9. Wracamy do KUCHNI: drewno z pociętego drzewa wkładamy do pieca. Zmutowaną gruszkę malujemy czerwoną farbą.
10. Wychodzimy na ZEWNĽTRZ: jabłko kładziemy posągowi - chłopczykowi na głowie.
Ścianę (ten taki szary kawałek na ścianie) obmywamy napojem z puszki i trzemy szczoteczką mamy miejsce do ułożenia monet (jeszcze ich nie układamy bo nie mamy wszystkich monet).
11. Idziemy do SYPIALNI - rozmawiamy z Asią i dostajemy od niej kluczyk.
3.15.146.*
2. Idziemy do dużego pokoju - otwieramy butelkę z kluczem w środku na ściennym otwieraczem do butelek (jest nad blatem-małe czarne ), w kwiatku jest moneta a pod blatem korkociąg.
3. KUCHNIA: bierzemy pomarańcze i gruszkę ze stolika, puszkę z napojem z lodówki. W szafce mamy łyżeczke i monete. Na zamkniętych drzwiach bez klamki używamy korkociągu. Wchodzimy do tego pomieszczenia – bierzemy klucz, siekiera, szpikulec do lodu (mamy również na podłodze czerowną farbę). Szpikulec brudzimy w pyle węglowym koło zlewu w kuchni i używamy go na kartkach znajdujących się w dużym pokoju na blacie, mamy rysunek.
4. ŁAZIENKA : bierzemy szczoteczkę ze zlewu w szafce sterydy i monete. Z wanny klocek.
5. BIBLIOTEKA : bierzemy kartki i moneta która jest na kanapie.
3.15.146.*
3.15.146.*
3.15.146.*
3.15.146.*
3.15.146.*