reklama
Giercownia - Gry Online

Room Fake

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 235 700
Rozmiar gry: 4,82 MB
Użytkowników lubiących grę: 30
Ocena: 3,57
Łącznie głosów: 150

Gra dodana przez:

Doskonale dopracowany escape. Twoim zadaniem jest wydostać się z pokoju za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.117.11.*

Komentarze (92)

avatar vanessa1332
vanessa1332 31.01.2009, godz. 14.49 odpowiedz
0
daje 0/0 i do ulu głupje jak nie wiem
avatar jamaika
jamaika 27.01.2009, godz. 11.21 odpowiedz
0
fajne tylko że nie potrafie tego zrobić ale i tak daje 5
avatar kornasik123
kornasik123 24.01.2009, godz. 20.39 odpowiedz
0
nie mogę zrobić tego kodu ale dam 5
avatar hooper
hooper 24.01.2009, godz. 18.14 odpowiedz
0
no, bez podpowiedzi byłoby ciężko, przeszłam z true end! miło sie grało choć drzwi sprawiły troche kłopotu. ode mnie 5 !
avatar czlowiekuu
czlowiekuu 07.01.2009, godz. 17.40 odpowiedz
0
ej gdzie ten numerek co niby jest na szafie
avatar hewlett
hewlett 03.01.2009, godz. 23.01 odpowiedz
0
uff udało się, ale trochę trzeba było pokombinować z drugim hasłem
avatar nestia
nestia 01.01.2009, godz. 18.09 odpowiedz
0
tyska95 jak już masz to co wygląda jak latarka to pociągnij za sznurek na powiększeniu )
avatar tyska95
tyska95 27.12.2008, godz. 11.19 odpowiedz
0
nie mam srubokreta... niewiem gdzie jest... niech ktos dokladniej napisze bo nie rozumiem ... jaka skrzynka po prawej tam jest sejf kolo okna ale srubokreta nie widze... HELP gierka bardzo fajna... 5/5 i do ulu ^^
avatar olkax33
olkax33 21.12.2008, godz. 08.17 odpowiedz
0
dlugo mi się troche ładowało
dzięki za waszą pomoc przeszłam całe ^^
avatar mozajka5
mozajka5 11.12.2008, godz. 22.50 odpowiedz
0
Wystarczy kliknąć na drzwi z prawej strony na dole, tak jak w podpowiedzi na szybie. Otworzy się klapka, wyjdzie przedłużacz, który włączy się do ściany i uruchomi się kod. Teraz trzeba poukładać te wszystkie kolorowe kulki z cyferkami wg kolorów i cyfer. Kolor do cyfry przypisany jest wg tego co znajdujemy w rozwiązaniach po drodze w czasie gry. Np. K- fiolet. O -ziel. L -czerw. Ostatnia litera- metodą prób i błędów z tego co zostanie. Ważne jest aby cyfra w kolorze, który ma dominować była wyższa niż ta z boku. Dla tych, którzy twierdzą, że gra jest beznadziejna radzę poużywac od czasu do czasu szarych komórek
Polecamy: