reklama
Giercownia - Gry Online

High School Library

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 493 668
Rozmiar gry: 1,56 MB
Użytkowników lubiących grę: 159
Ocena: 3,69
Łącznie głosów: 406

Gra dodana przez:

Gra typu point and click. Twoim zadaniem jest kombinować tak ze znalezionymi przedmiotami, by za pomocą psikusów zrobiło się zabawnie w szkolnej bibliotece.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.218.133.*

Komentarze (301)

avatar k0ndzi10
k0ndzi10 03.07.2009, godz. 18.09 odpowiedz
0
super gra 5/5 i ulu
avatar narutol
narutol 01.07.2009, godz. 18.47 odpowiedz
0
7. dzień Klikamy na klucze.Gdy ona wstanie klikamy na biurko.W pojawiającej się szufladzie klikamy na album i lupe.Gdy usiądzie klikamy na magnetofon.W pojawiającym się oknie klikamy na piosenkę Presleya i ustawiamy glośność najpierw na low a potem na medium.Gdy zacznie tańczyć klikamy na klimatyzację (to biale na scianie ) i wtedy przestanie tańczyć Potem klikamy na kartkę przypiętą do tablicy.Teraz klikamy na telegfon i na śmieć leżący na kuble obok biurka i na koniec ustawiamy maksymalną glośność.Gdy ona zacznie znów tańczyć,przyjdzie tamten koleś i robimy fotkę gdy się calują
Gra skończona
Chyba tylko ja napisalem pelną instrukcję Daję 5 oczywiście
avatar narutol
narutol 01.07.2009, godz. 18.35 odpowiedz
0
5 dzień- klikamy na zakrętkę od dlugopisa leżącą kolo chlopca a potem na szybę.Gdy ona do niej podejdzie klikamy na butelkę z wodą stojącą na biurku a potem na wózek z książkami.Na koniec klikamy fotkę.
6 dzień- klikamy na to "coś" nad ostrzeżeniem o ciszy (wszystko jest nad wejściem) gdy ona wstanie klikamy na pudelko zapalek leżące na blacie pod oknem.Gdy usiądzie klikamy na zapalki i na alarm obok drzwi.Gdy będzie mokla klikamy fotkę.
avatar 35julka35
35julka35 01.07.2009, godz. 08.58 odpowiedz
0
ok mam ale 7?
avatar 35julka35
35julka35 01.07.2009, godz. 08.42 odpowiedz
0
jak przejść 4 dzień plis napiszcie
avatar santawli
santawli 29.06.2009, godz. 07.26 odpowiedz
0
nawet wciagajaca 4/5
avatar wiola4618
wiola4618 20.06.2009, godz. 11.10 odpowiedz
0
1 dzień- naciskasz na słuchawki tego chłopaka co słucha muzy, gdy ona podejdzie do niego rozkręcasz jej krzeslo a potem obnizasz poziom jej krzesła gdy ona chce usiąść FOTKA. 2dzien- naciskasz telefon ktory wisi na scianie, gdy ona wyjdzie bierzesz jaszczurke ktora lezy po lewej naciskasz na kartke na ktorej pojawia się jaszczurka potem na wentylator, a nastepnie na biala skrzyneczke po prawej nad oknem gdy ona sciaga bluzke I FOTKA. 3 dzien-naciskasz na chlopaka ktory stoi kolo drzwi, gdy ona podejdzie bierzemy jej zegarek , gdy pojawi nam sie na kartce wciskamy go i kladziemy na najwyzszej połce wciskamy na guzik wentylatora ktory stoi obok polek gdy ona wchodzi by wylaczyc alarm I FOTKA.4 dzien klikamy na dziewczyny kolo dzwi potem na czerwonom farbe, klej, i czarnom farbe klikamy na kartki a potem sciongamy zakrentki z nich klikamy na kartke ktura lerzy na jej biurku i wybieramy 3 opcje potem na dziewczynke kilkamy i na szczura i FOTKA
avatar wiola4618
wiola4618 20.06.2009, godz. 10.55 odpowiedz
0
Ej zrobiłam tak jak napisala tosika97 w poniedzialek a co zrobic zeby przejsc do wtorku itd...?
Bardzo was prosze napiszecie...
avatar kaka413
kaka413 29.05.2009, godz. 14.01 odpowiedz
0
1 na3 czyli 3 glupie
avatar sasuke24
sasuke24 26.05.2009, godz. 19.57 odpowiedz
0
fajna 5|5 ale nie do ulu
Gracze online (2):
Polecamy: