reklama
Giercownia - Gry Online

Johnny Rocketfingers 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 279 257
Rozmiar gry: 8,86 MB
Użytkowników lubiących grę: 190
Ocena: 4,04
Łącznie głosów: 373

Gra dodana przez:

Nowe przygody Johnnego. Ciekawa przygodówka z patyczkowym ludzikiem w roli głównej. Klimacik w stylu Pulp Fiction :)

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.15.218.*

Komentarze (224)

avatar dymmf
dymmf 05.03.2008, godz. 20.10 odpowiedz
0
z****ioza! trudniejsza od 1 ale i tak świetna!
avatar skoczek
skoczek 02.03.2008, godz. 13.40 odpowiedz
0
dzieki wam! bez waszej pomocy bym nie przeszedl! ! !
avatar skoczek
skoczek 02.03.2008, godz. 10.57 odpowiedz
0
! fajna gra!
avatar bogacz
bogacz 27.02.2008, godz. 15.20 odpowiedz
0
czemu jak chce dodać gre to pisze że jest jak jej niema ?
avatar bob10
bob10 26.02.2008, godz. 16.22 odpowiedz
0
super gra daje 5
avatar demon100
demon100 23.02.2008, godz. 15.47 odpowiedz
0
z******** gra i byn nie wygrał bez waszej pomocy pozdro
avatar bogacz
bogacz 22.02.2008, godz. 19.03 odpowiedz
0
tam niema zapalniczki
avatar bogacz
bogacz 22.02.2008, godz. 18.45 odpowiedz
0
co zrobić z tymi kratami w kanałach i czemu jak chce dodać gre to pisze że jest jak jej niema ?
avatar kalabunga
kalabunga 22.02.2008, godz. 12.30 odpowiedz
0
39. idźcie na lewo, aż do końca, a tam będzie miła niespodzianka : ... ZAPALNICZKA! 40. gumą do nie-żucia wsadzacie na łańcuch. użyjemy jej, jak spiderman siecią (tyle że nie będziemy się bujać ) 41. na górze pienieędzy jest takie "szare cóś". to ona. łańcuchem klikacie na nią i wracamy na powierzchnię[łapa na drabinę(wreście, nie?)] 42. gadamy z nim i wybieramy: 1 zdanie; znowu 1 zdanie; i 2 zdanie. 43. idziemy na prawą stronę, a tam autobus (dajecie kasę i wchodzicie) 44. dalej chyba sami wiecie. i filmik-końcówka (zwłaszcza, jak ktoś grał w jedynkę) DZIęKOWAĆ NI TRZEBA
avatar kalabunga
kalabunga 22.02.2008, godz. 12.24 odpowiedz
0
30. gość żuca pod oknem worek, a my tu nożem otwieramy ten worek 31. z nowymi rzeczami wracamy do ścieków 32. kluczem (francuskim) klikacie na rurę i ją bierzecie 33. szybko wchodzicie do wielkiej rury klikając na nią łapą i rzucacie kanapkę 34. "dyluś" wyjdzie, a my tu rurą go w pysk. niestety, nasz plan zawala :< 35 "dylek" zapędza nas w kozi róg, więc śrubokrętem klikacie na śrubki u panelu. zero skutku 36. więc pieniążkiem próbujecie jeszcze raz, a następnie nożem otwieracie panel. nóż zginie, ale spox 37. kluczem francuzkim bierzemy na zawór, a potem łapą na nią klikacie 38. rzucacie "okiem" na panel i bieżecie klocek od scrablle na puste miejsce i łapą na nią klikacie. i po naszym twardym, zielonym kumplu C.D.N. ...
Polecamy: