przed wyjsciem z pokoju mozna wziąćś jeszcze złota monetę... na tablicy , gdzie są literki mozna wpisać haslo - z zegara... jedna wskazówka wskazuje 5 czyli five, druga 10 , czyli ten - wpisujemy razem, naciskamy push i mamy zlota monetę. Dopiero wtedy wychodzimy przez zielone drzwi
podpowiedzi typu 240= 3 , 30=7 itd to podpowiedzi do zegara. 30 stopni=7 60 stopni=6 itd.wskazowka na ścianie strzałka i 0 , to początek liczenia katów , czyli od godz. 12. tak więc na miejscu godziny 1 wstawiasz 7 na miejscu godziny 2 - wstawiasz 6 itd, jak już ustawisz odpowiednie cyfry przyciskasz push i za zegarem jest magnes
do klamerek wkladamy wykałaczki, do tego talerze. Jak mamy sklejone butelki dodajemy do tego "podwozie" z talerzy, dalej sznurek i magnes. To autko do otworu w scianie i wyciągamy klucz
Jezuuu zaraz zwariuje jak wpisac ten kod do zegara, tzn mam go wpisanego i nic nie reaguje...w miejscu godz 13.00 mam jeden, w miejscu godz.14.00 dwójkę i tak dalej analogicznie...ale nie reaguje...co robie zle? pomozcie !
nestia zapomnialas dopisac ze zanim polaczysz to pomaranczowe ze sklejona butelka to trzeba do tego pomaranczowego dodac paleczki i talerze i dopiero wtedy polaczyc z butelka i dac sznurek
Dodaj komentarz
52.14.36.*
Komentarze (42)
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*
52.14.36.*