Ech za ciężka dla mnie. Ciężko wydedukować, co zrobić. Nie wiem czy zombie trzeba uwolnić, czy to też pułapka, zresztą i tak nie wiem jak. Dałam dziewczynie z psem lampkę wina, a psu kawałek mięsa (Z doniczki z bluszczem, klikając kilkakrotnie) Ale jedynie zniknęły mi te itemy i nic się nie zmieniło. W podobny sposób straciłam kilka innych itemków. Daje grze 2, pewnie jest ciekawa, ale jak się już wie co trzeba zrobić, a to przecież nie o to chodzi. Jak dla mnie, za mało logiki w tym jest i za dużo ukrytych przejść, jak na przykład ten numer z kredą, w życiu bym nie wpadła na to, bo nigdzie nie ma żadnej choćby sugestii, że tak można zrobić. Nawet nie wiedziałam, że to kreda jest. Klucz spod kanapy to też masakra, długo musiałam klikać zanim wypadł. A klikałam, tylko dlatego, że jasia napisała, że tam jest. Gra powinna być w miarę przejrzysta. Trudna, oczywiście, ale logiczna.
kariti i sukub, tak szybko skończyliście grę ? A dlaczego nie skorzystaliscie z klucza, który jest pod kanapą z prawej strony? W tym samym pokoju klikając na lewą ścianę przenosimy się do pokoju z psem, sianem,dziewczyną i widłami. Kredą, ktorą znajdujemy w pokoju z książkami rysujemy drzwi na lewej ścianie (widok na 3 drewniane drzwi), a znad tych drzwi widłami ściągamy herb i mamy klucz.... kombinujcie, bo gra jest bardzo długa i bardzo ciekawa.
Ta gra wcale nie jest głupia ani taka krotka jak wam się wydaje. Celem gry jest dostanie sie na party w zamku z muzyka i drinkami. Po drodze jest parę pułapek kończących przedwcześnie grę.
Dam parę wskazówek aby nie wyjść z gry zbyt wcześnie. 1. nie wolno dawać żołędzia panience z lustra. 2. Nie wyskakiwać ze skały w widoku z księżycem, 3. nie wchodzic po linie w tym samym widoku. 4. nie wchodzić do dziury wybitej przez wielką maszynę. 5. nie kłaść wiosła do łodzi. 6. nie klikać dolnego koła sterowego. 7. prawidlowo nalac plynu do kieliszka.
Ponadto, zapamiętać zaklęcie z książki oraz symbole z panelu miedzy zbrojami. Miłej zabawy
Dodaj komentarz
3.145.85.*
Komentarze (11)
3.145.85.*
3.145.85.*
Dam parę wskazówek aby nie wyjść z gry zbyt wcześnie. 1. nie wolno dawać żołędzia panience z lustra. 2. Nie wyskakiwać ze skały w widoku z księżycem, 3. nie wchodzic po linie w tym samym widoku. 4. nie wchodzić do dziury wybitej przez wielką maszynę. 5. nie kłaść wiosła do łodzi. 6. nie klikać dolnego koła sterowego. 7. prawidlowo nalac plynu do kieliszka.
Ponadto, zapamiętać zaklęcie z książki oraz symbole z panelu miedzy zbrojami. Miłej zabawy
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*
3.145.85.*