reklama
Giercownia - Gry Online

Covert Front Episode 3 Night in Zurich

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 142 320
Rozmiar gry: 9,64 MB
Użytkowników lubiących grę: 28
Ocena: 3,82
Łącznie głosów: 102

Gra dodana przez:

Trzecia część świetnej gry Mateusza Skutnika. Świetny przygodowy escape, jak zwykle bardzo dopracowany graficznie.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.142.54.*

Komentarze (35)

avatar madonek2
madonek2 16.08.2009, godz. 20.01 odpowiedz
0
jak wejść do biblioteki
avatar gandi55
gandi55 12.08.2009, godz. 15.35 odpowiedz
0
mam cała instrukcje ale niestety całej nie moge tu wkleic
avatar gandi55
gandi55 12.08.2009, godz. 15.26 odpowiedz
0
1.Dworzec
-Klikamy na lewa strone ekranu i klikamy gazete ktora 3ma facet.
- bierzemy gazete,otwieramy ja i klikamy na portfel.
-klikamy na prawa stone ekranu i wchodzimy w drzwi.
-idziemy na lewo,nastepnie w drugie drzwi od prawej i widzimy okienka kasowe,kilkamy na otwarte okienko i kupujemy bilet do Munish
-idziemy do skrytek i wybieramy skrytke 102 i kod 2340
-wracamy do okienek kasowych i w lewym okienku kupujemy scyzoryk.
-idziemy do restauracji,nastepnie dalej w drzwi do wc i przy 3 kibelku klikamy strzalkana gore,mamy okienko i kazda srubke otwieramy scyzorykiem. Wychodzimy.
avatar gandi55
gandi55 11.08.2009, godz. 17.19 odpowiedz
0
jaret ja sie udałam do biblioteki ale nie wiem jak do niej wejsc ?
avatar matis00000
matis00000 09.08.2009, godz. 18.23 odpowiedz
0
Gra super 5/5 i do ulu
avatar alonce113
alonce113 06.08.2009, godz. 09.39 odpowiedz
0
ten "nick" Kary to M24769 Gra super 5/5 i do ulu . Nie mogę się doczekać 4 epizodu
avatar megaman555
megaman555 05.08.2009, godz. 06.56 odpowiedz
0
super extra
avatar jaret
jaret 04.08.2009, godz. 15.43 odpowiedz
0
8. Drugi klucz przykładamy do górnej części mechanizmu i również przekręcamy. 9. Naciskamy przycisk w maszynie szyfrującej i otrzymujemy informację od innego agenta, żeby udać się do biblioteki... Koniec epizodu 2
avatar jaret
jaret 04.08.2009, godz. 14.39 odpowiedz
0
No dobra, spróbuję Epizod 2: Wchodzimy do pensjonatu. Podchodzimy do recepcjonisty i rozmawiamy. Wynajmujemy pokój nr 14 (zabieramy klucz). 2. Wchodzimy na pięterko i otwieramy kluczem drzwi do pokoju nr 14. Wertujemy Biblię i zabieramy kartkę z kodem. 3. Podnosimy słuchawkę i odstawiamy ją na stolik. Wykręcamy numer kodu i otwieramy szafę. Pojawia się przejście do 13. Wchodzimy. 4. Z lewej szuflady zabieramy klucz do "zegara". 5. Z pudła na podłodze zabieramy klucz. 6. Na maszynie kodującej wrzucamy "nick" Kary (z któregoś z dokumentów). 7. Klucz do "zegara" podłączamy do mechanizmu przy wyjściu z pokoju 13. Przekręcamy... i tu na razie stoję
avatar jaret
jaret 04.08.2009, godz. 14.17 odpowiedz
0
Do ruchomymost: numer skrzynki jest zapisany w podpisie pod listem, który otrzymujesz zdaje się od tego gościa na dworcu... tego z gazetą. Podpis to CII... czyli 102.
Do pokoju numer 13 można się dostać z 14. Otwierasz szafę. Odkładasz słuchawkę i wbijasz numer z szyfru, który też skądś dostajesz (sorki, zapomniałem skąd. Zdaje się, że znajdował się w skrzynce 102). Pozdrawiam
Gracze online (1):
Polecamy: