Osobiście preferuję to trzecie rozwiązanie, jest najbardziej skuteczne, tylko nie wychodźcie dopóki światla znów się nie zapalą. KIedy wrócimy znów do sali operacyjnej drzwi od pokoju pielegniarek będą otwarte. Wchodzimy. Zabieramy z ziemi hak, a latarką rozwalamy ścianę w miejscu tej dziwnej plamy. Robi się dziura, z której wyciągamy kamień i klucz. Idziemy do wyjścia [exit] Wrzucamy monetę do automatu i wyciagamy colę.
W środku podchodzimy do tablicy ogłoszeniowej i zapalamy przyniej świeczkę. czytamy, że w butelce, o której już czytaliśmy jest klucz od zegara. W międzyczasie spada nam świetłowka, zabieramy kawałek. Następnie wyciągamy ten klucz. Coś nam wtedy miło zawrzeszczy z sali operacyjnej, wracamy tam, wkładając przy okazji kluczyk do zegara. Gdy gasną światła mamy trzy wyjścia - naciskamy spację ile się da, bronimy gaśnicą lub chowamy za zasłonami w salach A lub B.
No dobra.. skoro tak ładnie prosicie : Z pomieszczenia, w którym jesteście na początku zabieracie nożyczki. Zwiedzamy dalej. Z sali A zabieramy kłębek, jest w którejś z szafek. Z sali B czytamy czyjś dziennik i dowiadujemy się, że ktoś ukrył coś w trzeciej czerwonej buteleczce z prawej. Nożyczkami ucinamy jeszcze kawałek tej rośliny i uzyskujemy monetę. Idziemy do pharmacy okrężna drogą, zabieramy przy okazji gaśnicę.
Dodaj komentarz
3.133.107.*
Komentarze (57)
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*
3.133.107.*