(mamy kilka do wyboru, tylko jedna się nie złamoe jak będziemy wychodzić). Po lewej stronie wisi czerwony plakat, żeby go dostać należy pod nim ustawić krzesła jedno na drugim (jedno jes na stole, drugie stoi obok wejścia na strych). Zabieramy plakat. Teraz przenosimy drabinę tą którą wyszliśmy na strych obok szafy, żeby dostać się do kosy. Zabieramy kosę i stawiamy dracinę na poprzednie miejsce.
Nie wchodzimy jeszcze do kuchni bo mysz jest "niebezpieczna". Klikamy na stos pudełek przy drzwiach wejściowych. Klikamy na nie pokoleji od góry. Pokarzą nam się drzwi, klikamy na nie. W środku jest kot. Kota przenosimy do kuchni, on rozprawi się z myszą. Idziemy do kuchni, zamykamy lodówkę, i bierzemy karteczkę przyklejoną do lodówki. Teraz trzeba otworzyć strych, klikamy na klape
(jaśnieszy kolor od sufitu). Musimy podstawić drabinę
Oto opis. Najpierw idziemy do domu, klikamy na niepotrzebne przedmioty, żeby znikły: koza, pudełka koło telewizora, lampa ze stolika, stolik, to coś obok kanapy. Potem trzeba jeszcze kliknąć na te trzy pudełka przy drzwiach do kuchni. Nie możemy jednak tam weść bo pani domu z wałkiem nas wygoni. Na strychu jest mała myszka, przenosimy ją do kuchni.
Dodaj komentarz
18.119.107.*
Komentarze (113)
18.119.107.*
18.119.107.*
straganu. podchodzimy do sprzedawcy i klikamy na brązową myszę. Potem
pukamy do żółtego auta ( 3 razy) wyrzucą nam takie coś niebieskie
Bierzemy to i klikamy na to zielone półkole, następnie na notatnik i
przycisk GO TO COURT.
18.119.107.*
idziemy dalej. Wchodzimy do Town Hallu. I rozmawiamy po kolei.
(zadawaj od razu po 2 pytania) i tym z dołu i tym z góry. Ostatni
facet mówi żebyśmy się spytali Bubba Joego. Podchodzimy do niego i
zadajemy mu dwa pytania. On nas wyśle do Billy Bubby. Z nim robimy to
samo.Przepytujemy wszystkich tak żeby nasz bohater nie miał już do
nich więcej pytań.
18.119.107.*
teraz chce żebyśmy mu podali coś co znajduje się za stertą opon.
przesówamy więc opony i dajemu mu to o co prosił. TEraz dajemy mu
takie coś podłużne leży niżej pudełek. (popróbujcie jak nie wiecie o
co chodzi, podawać mu wszystkie po kolei). TEraz idziemy porozmawać z
tym panem który chrapie na dachu. Klikamy więc na niego. Nasz bohater
próbuje do niego doskoczyć, lecz mu się nie udaje. Musimy dołożyć mu
dwie opony.
18.119.107.*
tego gościa obok bilbordów, potem na trzeci bilbord i dwa razy na tego
gościa obok bilbordów. Gdy nasz bohater walnie go młotkiem idziemy
dalej. Za krzaczkiem chowa się dziewczynka, gdy się wychyli klikamy na
nią. Potem klikamy na samochódi będziemy podawać narzędzia temu
gosciowi co leży pod samochodem. Najpierw dajemy mu duży klucz, potem
znów klikamy na auto, teraz podajemy mu taki pręt owinięty żółtym
czymś (nie wiem jak to nazwaĆ, leży obok opon),
18.119.107.*
leży takie fioletowe pudełko? (albo książka - nie wiem co to jest),
bierzemy je. Teraz klikamy na środkowy bilbord, krowa się przestraszy
i ucieknie, bierzemy ufoludka który był pod nią. Podchodzimy do faceta
który stoi obok bilbordów i klikamy na niego. Potem kolejno klikamy na
pierwszy bilbord i na tego gościa obok, potem na drugi bilbord i
18.119.107.*
18.119.107.*
(jaśnieszy kolor od sufitu). Musimy podstawić drabinę
18.119.107.*
18.119.107.*