Dodajemy ja do butelki z benzyna. Idziemy do bramy, rozwalamy ja ta butelka z luskami, idziemy do zamku. Przy bramie idziemy na lewo, wchodzimy tylnym wejsciem i patrzymy na biblioteke. Trzeba kliknac tytul "When goblins try to annihilate your evil plans" czy cos w tym guscie, otwiera sie tajne przejscie, wchodzimy. Wyzywamy maga na magiczny pojedynek. Ostatnia butelka rzucamy w ten balkon nad nim i wlasciwie koniec .
Zanosimy do tego goblina przy klatce, kiedy odbiega, dajemy klucz facetowi z broda. Potem idziemy do sklepu (teraz bedzie otwarty), gadamy ze sprzedawca i zabieramy akwalung z pudla. Idziemy na wodospad (od bramy cmentarza w gore), wskakujemy do wody z akwalungiem i musimy doplynac zanim sie skonczy powietrze.Przy smoku bierzemy butelke z klakami i nietoperzem, zabieramy luske smoka.
Rzucamy zapalke na kanister i beirzemy go, kiedy wybuchnie. Dalej w dol - malpie wrzucamy do wody banana. Na cmentarzu najpierw do gory, będzie minigierka z tupaniem w trumne. Zabieramy nietoperza i idziemy na dol, do drzewa z oczami. Klikamy na nie ryba i z kotem wracamy do babci. Daje nam w zamian klaki. Do jednej butelki dajemy grzyba i karalucha, do drugiej nietoperza i klaki, do trzeciej benzyne. Idziemy do kury (za jablkami), rzucamy jej chrupki i lapiemy.
Wychodzimy z domku, idziemy do gory, az dojdziemy do jabloni. zabieramy robaczywke i wyciagamy robala. wracamy do sklepu z bananami, czekamy, az koles zasnie i zabieramy banana. idziemy stamtad w lewo, do smietnika, bierzemy 3 butelki i ksiazke. Wracamy do rybaka, dajemy mu robala. Idziemy na plaze po lewej, do kazdej butelki nabieramy slonej wody.Znowu do rybaka i bierzemy od niego rybe. Idziemy tam, gdzie byla dziewczynka, potem w dol.
Wracamy do drzewa, idziemy ciagle w prawo az do dziewczynki. Pogadamy z nia, wracamy do drzewa i znowu z nim gadamy, potem idziemy do drwala, z ktorym gramy w scinanie drzew. pokonawszy go wracamy do drzewa, ono zrzuca miska, ktorego dajemy dziewczynce. Chowamy chrupki i idziemy do domku pogadac z babcia.
Kazda podniesiona rzecz dajemy do inventory, suu . Podaje instrukcje. Z jaskini zabieramy zapalki i karalucha (pod kamieniem). Wychodzimy, bierzemy grzyba i idziemy w dol, rozmawiamy z drwalem. Idziemy dalej do drzewa, gadamy z nim, idziemy na plaze pogadac z rybakiem.
Dodaj komentarz
3.128.31.*
Komentarze (45)
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*
3.128.31.*