EKRAN 9
1. Przewieś kiełbaskę z haka na róg czaszki.
2. Gdy czapka kosmity odfrunie, szybko naciśnij czerwony guzik pod jego ręką.
3. Gdy bohater wyląduje na podłodze, kliknij na kosmicie.
4. Zabierz kluczyk i uwolnij psa.
5. Otwórz drzwi od windy, znajdujące się w ścianie po prawej.
EKRAN 10
1. Kliknij na miejscu, w którym rozbił się statek
Miłej zabawy
EKRAN 6
1. Wrzuć monetę wiszącą na sznurku do automatu po lewej.
2. Wduś pierwszy guzik.
3. Gdy pojawi się robot, zabierz mu klucz francuski.
4. Odkręć 3 nakrętki z maszyny po prawej stronie pomieszczenia.
5. Oddaj klucz robotowi. Wyjmij monetę z automatu i wrzuć ją ponownie.
6. Wduś drugi guzik, zabierz robotowi klucz i odkręć ostatnią nakrętkę.
7. Zdejmij pasek klinowy z kółek, psując maszynę.
8. Kosmita zainteresuje się awarią. Obejdź korytarze dookoła.
9. Znajdziesz się w miejscu, skąd brałeś latarkę. Wejdź po drabinie do góry.
EKRAN 8
1. Przestaw dźwignie, aby owoce przestały się sypać.
2. Przenieś owoce z prawego kosza do lewego.
3. Wskocz do kosza po prawej.
EKRAN 5
1. Otwórz lodówkę, wyjdzie z niej szczur i schowa się w norce.
2. Pogrzeb w norce, aż wypadnie z niej wtyczka.
3. Wyciągnij zza lodówki kabel zasilający.
4. Podłącz wtyczkę do gniazdka po prawej, a do niej kabel od lodówki.
5. Zaczep hak o kratę w podłodze i podnieś ją. Na dole jest zbyt ciemno!
6. Przejdź na prawo.
EKRAN 6
1. Weź latarkę wiszącą na ścianie i wróć na lewo.
EKRAN 4
1. Uderz w kamień, który blokuje drogę robakowi po lewej stronie ekranu.
2. Udaj się w prawo. Most zarwie się i wyleci z niego mucha.
3. Gdy robak znajdzie się obok misia po lewej, szturchnij go, by się posilił.
4. Gdy miś zwymiotuje, stuknij muchę, która ugrzęźnie w wymiocinach.
5. Kliknij na bohaterze. Poczekaj, aż mucha wyląduje w pajęczynie.
6. Rozhuśtaj jedną z nitek pajęczyny i przeskocz do tunelu po prawej.
EKRAN 3
1. Wejdź do domu ślimaka.
2. Kliknij na korku od środkowego słoiczka.
3. Podnieś korek leżący na ziemi.
4. Przesuń ekran na lewo, gdzie siedzą dwa mrówkojady.
5. Kliknij na mniejszym ze zwierzaków, aż się przewróci.
6. Szybko zatkaj korkiem dziurę, z którego ssał mrówki większy mrówkojad.
7. Wróć do domu ślimaka.
8. Pchnij dwukrotnie wajchę pompy po lewej, aż poleje się woda.
9. Kliknij raz na prawym pokrętle znajdującym się na lewo od kotła.
10. Stuknij małpkę bujającą się na maku.
11. Gdy małpka przeskoczy na prawo, stuknij ją znowu. Mak trafi do kotła.
12. Podgrzej wywar za pomocą pokrętła u spodu kadzi.
13. Przekręć kranik za plecami ślimaka. Zwierz się upije i zaśnie.
14. Zabierz młot i przejdź na prawo.
EKRAN 2
1. Kliknij na ludku, którego widać w górnym okienku statku kosmicznego.
2. Przenieś robaczka z gałęzi po lewej na tę, która uwięziła bohatera.
3. Kliknij na schodkach po lewej stronie planszy, by przejść dalej.
Gra jest super! Szkoda,że to demo takie krótke...Przeszłam całe Daję 5!Ja ktoś chce to podaję odpowiedzi:EKRAN 1
1. Kliknij na budzie. Pies wyskoczy i zacznie atakować kosmitów. Ci zapakują go do wora i ewakuują się na swoją planetę. Bohater gry ruszy ich śladem.
Dodaj komentarz
3.144.90.*
Komentarze (59)
3.144.90.*
3.144.90.*
3.144.90.*
1. Przewieś kiełbaskę z haka na róg czaszki.
2. Gdy czapka kosmity odfrunie, szybko naciśnij czerwony guzik pod jego ręką.
3. Gdy bohater wyląduje na podłodze, kliknij na kosmicie.
4. Zabierz kluczyk i uwolnij psa.
5. Otwórz drzwi od windy, znajdujące się w ścianie po prawej.
EKRAN 10
1. Kliknij na miejscu, w którym rozbił się statek
Miłej zabawy
3.144.90.*
1. Wrzuć monetę wiszącą na sznurku do automatu po lewej.
2. Wduś pierwszy guzik.
3. Gdy pojawi się robot, zabierz mu klucz francuski.
4. Odkręć 3 nakrętki z maszyny po prawej stronie pomieszczenia.
5. Oddaj klucz robotowi. Wyjmij monetę z automatu i wrzuć ją ponownie.
6. Wduś drugi guzik, zabierz robotowi klucz i odkręć ostatnią nakrętkę.
7. Zdejmij pasek klinowy z kółek, psując maszynę.
8. Kosmita zainteresuje się awarią. Obejdź korytarze dookoła.
9. Znajdziesz się w miejscu, skąd brałeś latarkę. Wejdź po drabinie do góry.
EKRAN 8
1. Przestaw dźwignie, aby owoce przestały się sypać.
2. Przenieś owoce z prawego kosza do lewego.
3. Wskocz do kosza po prawej.
3.144.90.*
1. Otwórz lodówkę, wyjdzie z niej szczur i schowa się w norce.
2. Pogrzeb w norce, aż wypadnie z niej wtyczka.
3. Wyciągnij zza lodówki kabel zasilający.
4. Podłącz wtyczkę do gniazdka po prawej, a do niej kabel od lodówki.
5. Zaczep hak o kratę w podłodze i podnieś ją. Na dole jest zbyt ciemno!
6. Przejdź na prawo.
EKRAN 6
1. Weź latarkę wiszącą na ścianie i wróć na lewo.
EKRAN 5
1. Zejdź na dół, tym razem z latarką.
3.144.90.*
1. Powal młotem robota.
EKRAN 4
1. Uderz w kamień, który blokuje drogę robakowi po lewej stronie ekranu.
2. Udaj się w prawo. Most zarwie się i wyleci z niego mucha.
3. Gdy robak znajdzie się obok misia po lewej, szturchnij go, by się posilił.
4. Gdy miś zwymiotuje, stuknij muchę, która ugrzęźnie w wymiocinach.
5. Kliknij na bohaterze. Poczekaj, aż mucha wyląduje w pajęczynie.
6. Rozhuśtaj jedną z nitek pajęczyny i przeskocz do tunelu po prawej.
3.144.90.*
1. Wejdź do domu ślimaka.
2. Kliknij na korku od środkowego słoiczka.
3. Podnieś korek leżący na ziemi.
4. Przesuń ekran na lewo, gdzie siedzą dwa mrówkojady.
5. Kliknij na mniejszym ze zwierzaków, aż się przewróci.
6. Szybko zatkaj korkiem dziurę, z którego ssał mrówki większy mrówkojad.
7. Wróć do domu ślimaka.
8. Pchnij dwukrotnie wajchę pompy po lewej, aż poleje się woda.
9. Kliknij raz na prawym pokrętle znajdującym się na lewo od kotła.
10. Stuknij małpkę bujającą się na maku.
11. Gdy małpka przeskoczy na prawo, stuknij ją znowu. Mak trafi do kotła.
12. Podgrzej wywar za pomocą pokrętła u spodu kadzi.
13. Przekręć kranik za plecami ślimaka. Zwierz się upije i zaśnie.
14. Zabierz młot i przejdź na prawo.
3.144.90.*
1. Kliknij na ludku, którego widać w górnym okienku statku kosmicznego.
2. Przenieś robaczka z gałęzi po lewej na tę, która uwięziła bohatera.
3. Kliknij na schodkach po lewej stronie planszy, by przejść dalej.
3.144.90.*
1. Kliknij na budzie. Pies wyskoczy i zacznie atakować kosmitów. Ci zapakują go do wora i ewakuują się na swoją planetę. Bohater gry ruszy ich śladem.
3.144.90.*