reklama
Giercownia - Gry Online

Purism

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 53 831
Rozmiar gry: 332,05 kB
Użytkowników lubiących grę: 4
Ocena: 3,28
Łącznie głosów: 110

Gra dodana przez:

Nowa, japońska gra typu escape the room. Sporo ciekawych zagadek do rozwiązania.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.12.36.*

Komentarze (66)

avatar marcin2242
marcin2242 24.08.2007, godz. 13.10 odpowiedz
0
nie wiem jak przeciąć i skleić te kabelki, możesz jakoś dokładniej lisard? ja to zrozumiałem tak że najpirw trzeba przeciać kolejno żółty niebieski czerwony, a później to skleić w takiej samej kolejności, czy źle zrozumiałem?!
avatar lisard
lisard 24.08.2007, godz. 13.02 odpowiedz
0
wroc do rzezby i policz ile jest na niej czerwonych,ile niebieskich i ile zoltych kulek...
i teraz tak..
zółte= 1kp x 6 = 6
niebiskie= 3kp x 9 =27
czerwone= 3.25kp x 8 = 26
kolejno przecinaj nozyczkami i sklejaj tasma klejaca przewody aby kolejno zapalaly sie lampki..najpierw zotla potem niebieska i na koncu czerwona....po otwarciu kolejnego sejfu wez biala tasme idz do drzwi...uzyj na drzwiach najpierw bialej tasmy a potem elementu z rzezby
avatar lisard
lisard 24.08.2007, godz. 12.56 odpowiedz
0
tą z za szafki z kodem do tej zielonej skrzynki dajcie jej podgląd a potem kliknijcie na jej górny prawy róg
avatar lisard
lisard 24.08.2007, godz. 12.48 odpowiedz
0
wroc do rzezby i policz ile jest na niej czerwonych,ile niebieskich i ile zoltych kulek...
i teraz tak..
zółte= 1kp x 6 = 6
niebiskie= 3kp x 9 =27
czerwone= 3.25kp x 8 = 26
kolejno przecinaj nozyczkami i sklejaj tasma klejaca przewody aby kolejno zapalaly sie lampki..najpierw zotla potem niebieska i na koncu czerwona....po otwarciu kolejnego sejfu wez biala tasme idz do drzwi...uzyj na drzwiach najpierw bialej tasmy a potem elementu z rzezby
avatar marcin2242
marcin2242 24.08.2007, godz. 12.44 odpowiedz
0
Dalej nie wiem jak przeciąć te kabelki, wiem tylko że te karteczki mają z tymi kabelkami jakiś związek... i tyle. jak ktoś wie jak przeciąć kabelki, albo odkryje coś jeszcze , to prosze pisać
avatar lisard
lisard 24.08.2007, godz. 12.43 odpowiedz
0
teraz idziemy do sciany z przykrecona blacha ...srubokret w dlon i pojawia sie nam kolejna zagadka...najpierw obejrzyj blache...widzisz czerwony=3,25kp - pamietaj... aby rozwazac zagadke musisz prawidlowo poprzecinac przewody...
avatar zloty0001
zloty0001 24.08.2007, godz. 12.41 odpowiedz
0
lisard jaką kartkęi jak ją odwrócić?
avatar marcin2242
marcin2242 24.08.2007, godz. 12.39 odpowiedz
0
Idziecie do skrzynki na ścianie, klikacie śrubokrętem, na jedną ze śrubek (są 4), blacha odlatuje, jak klikniecie na nią na ziemi to się zwali i będziecie mieć kartkę z napisem. Wszyskich kartek udało mi sie znaleźć trzy, z następującymi symbolami:
Pomarańcz-1 Kp, Niebieski-3 Kp, Czerwony-3.25 Kp
avatar lisard
lisard 24.08.2007, godz. 12.35 odpowiedz
0
kliknij na kartke i jej podglad odwroc ja na druga strone i przyloz do niej kawalek rzezby..potem kliknij na to olowkiem...i tak obrysowany wytnij nozyczkami. w ten sposob otrzymalismy karte do sejfu w scianie[obok rzezby] wloz tam karte i wez tasme klejaca...
avatar marcin2242
marcin2242 24.08.2007, godz. 12.33 odpowiedz
0
Wpisujecie go do niej, otwieracie, i macie ołówek, dla tępych- kod brzmi 567. Klikacie na górną końcówkę nóżki, na której znajduje sie "kwiatek" i macie śrubokręt. Klikacie gdzieś w okolicach górnej części kwiatka, na jego końcach i macie, jakąś rułke z obciętym papierem, ja nie wiem co to jest.
Polecamy: