reklama
Giercownia - Gry Online

Escape Magenta Room

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Opis gry i sterowanie

    Szczegóły:

    Zagrań: 101 018
    Rozmiar gry: 853,75 kB
    Użytkowników lubiących grę: 7
    Ocena: 3,35
    Łącznie głosów: 77

    Gra dodana przez:

    Gra typu escape - musisz wydostać się z pokoju.

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    18.191.255.*

    Komentarze (34)

    avatar koniczek1987
    koniczek1987 24.09.2007, godz. 07.50 odpowiedz
    0
    na kartce z sejfu jest napisane gdzie mamy szukac pozostalych 4 malych karteczek z cyframi. sciagamy wszystkie przedmioty ze stołu. obrós też. składamy stół i klikajac na noge stołu przesuwamy go tak aby otworzyć srodkowa czesc siedziska. (w pierwszej czesci siedziska jest kufer ale nim zajmyjemy sie pozniej).pozostalych 3 karteczek z cyferkami szukamy tam gdzie jes napisane na kartce (w biurku, szufladzie, w patelni, w porcelanowym kubku na szafce, w butach lub w kieszeni w kurtce z orłem). teraz wlaczamy swoj kalkulator z naszego paska programow i ustawiamy wyglad na naukowy. zaznaczamy opcję BIN i wpisujemy po kolei cyferki z tych karteczek. kolejnosc wpisywania jest zaznaczona na kartce z sejfu. po wpisaniu do kalkulatora ciagu cyfr wciskamy opcję DEC. pokazuje cie liczba która musimy ustawic na sejfie obok kominka.
    avatar koniczek1987
    koniczek1987 24.09.2007, godz. 07.37 odpowiedz
    0
    zapalamy swiatło w pokoju. z kartki na oknie zapamietujemy imie nadawcy i wrzucamy ja do kominka. dorzucamy do paleniska jeszcze drewno. na plakacie obok sejfu(ze staruszka w zielonej spódnicy) sa 3 lotki do tarczy(nad jej głową). zabieramy je i rzycmy nimi do tarczy nad biurkiem. ze stołu zabieramy widelec i tez rzucamy nim w tarcze. ujawni sie mały sejf. teraz pamietajac imie nadawcy wspomnianego listu (shawn, irene ...) zamieniamy kazda litere imienia na cyfre ktora odowiada klawiszom w telefonie kom.( np irene - 47363). otwiera sie sejfi bierzemy z niego karteczke z cyferkami i duza kartke
    avatar jasia
    jasia 21.09.2007, godz. 15.16 odpowiedz
    0
    shesoshy, jak wszystko zdejmiesz ze stolu i go złożysz, to możesz stół przesunać i wtedy mozesz otworzyć narożną część siedziska
    avatar shesoshy
    shesoshy 20.09.2007, godz. 16.02 odpowiedz
    0
    fajna gra ale nie mogę jej przejsc
    avatar shesoshy
    shesoshy 20.09.2007, godz. 13.12 odpowiedz
    +1
    sorry, gdzie w raroznym siedzeniu jest KARTKA z czescia kodu HELP
    avatar shesoshy
    shesoshy 20.09.2007, godz. 12.48 odpowiedz
    0
    gdzie w tym naroznym siedzeniu jest kara
    avatar mokun
    mokun 19.09.2007, godz. 18.27 odpowiedz
    0
    jasia do kominka musiasz włożyć drewno i kartkę z listem, która była na oknie. w ekwipunku musisz miec zapałki plus zapałkę. Zapałke przykładasz do drewna i już możesz palić dularyyy
    avatar jasia
    jasia 19.09.2007, godz. 14.29 odpowiedz
    0
    mokun, chcialabym spalić te dolary, ale nie wiem jak. Mam nawet zapałkę, ale nie moge jej zapalic.
    Pomóż.
    avatar mokun
    mokun 18.09.2007, godz. 18.08 odpowiedz
    0
    dolary spalić . Kody z kartek nalezy najpierw "wyliczyć". W kompie (w twoim w akcesoriach) znajduje się kalkulator, dać trzeba w widoku na naukowy., wcisnąć bin, wpisać zawartośc kartek, wcisnąć dec i mamy kod.
    avatar evelyn
    evelyn 18.09.2007, godz. 17.34 odpowiedz
    0
    na tak wszystko ladnie pieknie ale jak ja mam wpisac te kody z kartek do tego sejfu ?
    Gracze online (1):
    Polecamy: