reklama
Giercownia - Gry Online

Monster Basement

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 76 449
Rozmiar gry: 2,42 MB
Użytkowników lubiących grę: 12
Ocena: 3,63
Łącznie głosów: 72

Gra dodana przez:

Mroczna przygodówka - budzimy się w ciemnym pomieszczeniu nie pamiętając co zdarzyło się wczoraj...

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.144.112.*

Komentarze (33)

avatar swords123
swords123 15.09.2008, godz. 17.24 odpowiedz
0
niezła gierka daje 5 daje do myslenia
avatar czarnnna
czarnnna 20.05.2008, godz. 10.40 odpowiedz
0
dlugo sie laduje za gierke 3
avatar hala
hala 24.11.2007, godz. 19.04 odpowiedz
0
okropne ale daje 5
avatar sabrinka
sabrinka 20.11.2007, godz. 13.28 odpowiedz
0
9)podchodzimy do regału ,w miejscu gdzie jest żółte kółko kładziemy złoty pojemnik i 2 uchwyty oraz jajo 10)podchodzimy do tel. i wykręcamy numer ,który powstał po podłożeniu pod napis SALVATION cyfr (z normalnej komórki)...725828466 11)idzie my na schody odbieramy kopertę i wyciągamy z niej symbol ryby, który ustawiamy na naszej figurce ...klikamy na nia ...odwracamy się a na scianie z plakatami w miejscu gdzie pada światło klikamy i mamy skrytkę w niej serce i buteleczka z płynem .dzwoni telefon,odbieramy ...decydujemy się otworzyć ...robimy to sercem zakładając go na pierwszy hak przy drzwiach 12)stoi przed nami ZŁY...wracamy sie do pokoju i wylewamy płyn na potwora z klatki...oglądamy zakończenie
avatar sabrinka
sabrinka 20.11.2007, godz. 13.22 odpowiedz
0
5)z górnej półki regału zabieramy książkę i otwieramy ja kluczem ...w środku jest kolejny klucz 6)miedzy regałem a stołem znajdujemy złoty uchwyt a w dolnej szuflady złote jajo (szufladę otwieramy żółtym kluczem) 7)podchodzimy do zamkniętych drzwi i siekierą rozwalamy je ...wchodzimy ,jest ciemno ,żarówkę zakładamy do lampy i mamy przed sobą potwora ...załatwiamy go siekierą ..przeszukujemy pomieszczenie i znajdujemy na szafie klucz a za nią złoty uchwyt 8) kluczem tym otwieramy skrzynię i zdejmujemy koc jest kolejny potwór ale on nam nic nie zrobi więc zostawiamy go w spokoju ...koc zabieramy i przykrywamy nim okrwawiony stół ...muchy znikają
avatar sabrinka
sabrinka 20.11.2007, godz. 13.16 odpowiedz
0
PRZESZŁAM a o to INSTRUKCJA:1)z pudła pod stołem zabieramy butelke i napałniamy ją płynem tym pierwszym po prawej stronie stołu ,bierzemy też kartkę i wygładzamy ją .Ze stołu bierzemy żółty pojemnik 2)stół z siekierą spryskujemy tym płynem ,muchy znikają a my zabieramy siekierę 3)przeszukujemy szuflady ...zabieramy kartkę z numerem i dzwonimy ...idziemy na schody ,spod pierwszego plakatu z narożnika zabieramy klucz i zabieramy dopiero co otrzymaną przesyłkę spod drzwi ...w kopercie jest śrubokręt 4)gasimy światło i odkręcamy obudowę lampy ,zabieramy żarówkę
avatar aeb
aeb 03.11.2007, godz. 19.10 odpowiedz
0
przeszłam hurra.fajne daję 5
avatar jollciia16
jollciia16 29.09.2007, godz. 18.51 odpowiedz
0
a gdzie jest ten hak nie mogę go znaleść... (
avatar kola1910
kola1910 28.09.2007, godz. 11.58 odpowiedz
0
spoko gra
avatar kasiak44
kasiak44 26.09.2007, godz. 08.56 odpowiedz
0
w swojej komórce )) litery=cyfry ) dałam 4 bo nie lubie być potworem )
Gracze online (2):
Polecamy: