poruszyć lampką to mysz ucieknie na zyrandol wkręcic zarówkę mysz skoczy na jelenia i go zrzuci.powtórzyć czynność z mysza to wskoczy do dziury po jeleniu.jeszcze raz wrzucamy zeton i wypadnie guma,dać do dziury gumę to mysza wyrzuci klucz do drzwi i koniec
lampe poklikać to mysz poleci na dużą lampę. wyjąć żarówkę z małej lampy włozyć do duże wtedy mysz skoczy na łosia i go zrzuci i znowu poleci pod tapczan. Całą operacje z tapcznem, lampka i komem powtórzyć wtedy mysz wpaqdnie do dziury po łosiu. Dac gumę do tej dziury wtedy mysz da nam klucz. i koniec
ustawić rogi łosia to otworzy oczy, poustawiać znowu z pysi wyleci mu dyskietka. Dyskiem z sejfu zakryć dziurę jak mysz wyleci, wtedy ona poleci pod tapczan, postraszyć tapczanem to podleci pod biurko , właczyć wtyczkę ucieknie na komputer, ustawic lampkę najwyższej pozycji i włożyć dyskietkę do komputera to wlezie na lampe.
Jeszcze nie przeszłam ale coś już wiem:
1. idziemy w lewo. klikamy na kabel od kompa, potem na kontakt. 2. znowu w lewo, klikamy kilka razy na płaszcz. mamy rękawiczkę i monetę. 3. idziemy do lampy rękawiczką odkręcamy żarówkę. wkręcamy ją do lampki na biurku. z monetą idziemy do maszyny z gumami, wkładamy monetę, wyciągamy gumę. gumę dajemy obok norki myszki. gdy ona je gumę, zakrywamy ją kapeluszem (jeśli ucieknie to nic, z płaszcza da się wytrzepać kolejną monetę). nie mam pojęcia co dalej robić. wiem tylko, że trzeba dyskietkę do kompa, i że można ruszać rogami głowy renifera
klikamy pare razy na płasz wypada z niego rekawiczka i moneta monete wkładamy do maszyny wypada nam guma do żucia gume mozemy dac myszy ale nic za to nie dostajemy
Dodaj komentarz
3.135.249.*
Komentarze (21)
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*
1. idziemy w lewo. klikamy na kabel od kompa, potem na kontakt. 2. znowu w lewo, klikamy kilka razy na płaszcz. mamy rękawiczkę i monetę. 3. idziemy do lampy rękawiczką odkręcamy żarówkę. wkręcamy ją do lampki na biurku. z monetą idziemy do maszyny z gumami, wkładamy monetę, wyciągamy gumę. gumę dajemy obok norki myszki. gdy ona je gumę, zakrywamy ją kapeluszem (jeśli ucieknie to nic, z płaszcza da się wytrzepać kolejną monetę). nie mam pojęcia co dalej robić. wiem tylko, że trzeba dyskietkę do kompa, i że można ruszać rogami głowy renifera
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*
3.135.249.*