reklama
Giercownia - Gry Online

Rinako Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 57 541
Rozmiar gry: 77,12 kB
Użytkowników lubiących grę: 7
Ocena: 3,59
Łącznie głosów: 98

Gra dodana przez:

Japońska, bardzo grywalna gra typu escape. Wydosta się z pomieszczenia.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.15.4.*

Komentarze (34)

avatar fergie112
fergie112 18.10.2007, godz. 12.33 odpowiedz
0
przeszłam, dzięki slonko
avatar pk31
pk31 17.10.2007, godz. 23.11 odpowiedz
0
ta była dobra daje 5 przeszlam bez insrukcji lubie takie gierki 555
)
avatar 2pac
2pac 17.10.2007, godz. 19.33 odpowiedz
0
ja dam 3 bo jest bardzo łatwe
avatar kormi
kormi 17.10.2007, godz. 18.14 odpowiedz
0
Gupie za łatwe na pocieche dam 2 chinski shize
avatar pino96
pino96 17.10.2007, godz. 16.55 odpowiedz
0
pp ale łatwizna daje 1
avatar soad
soad 17.10.2007, godz. 16.04 odpowiedz
0
hehe przeszlam ale troche za latwe.. ale i tak dam 5
avatar dominwosz
dominwosz 17.10.2007, godz. 13.49 odpowiedz
0
Wyprzedziłaś mnie, ale dzięki tobie przeszedłem całość, a nie tylko pół Dzięki Daję 5
avatar dominwosz
dominwosz 17.10.2007, godz. 13.41 odpowiedz
0
1. Pod dżinsami leży żółty klucz. 2. Z kosza wyciągamy maskotkę. 3. Idziemy w prawo i zza żółtej książki wyciągamy coś przypominającego miotłę. 4. Między czerwoną, a ciemną pomarańczową książką jest niebieski klucz. 5. Otwieramy szufladę z żółtym zamkiem i wyciągamy piłkę. 6. Otwieramy szufladę z niebieskim zamkiem i bierzemy pilota. 7. Pilotem załączamy telewizor. 8. Idziemy w prawo i bierzemy lustro leżące na krześle
avatar slonko84
slonko84 17.10.2007, godz. 13.33 odpowiedz
0
Weź żołty klucz z pod spodni,weź kota ze śmietnika i pudełko zapałek z pod śmietnika, weź mopa z prawej strony biurka, weź niebieski klucz z pomiędzy książek na biurku, użyj żółtego klucza na szufladzie i weź piłkę, użyj niebieskiego klucza na szufladzie i weź pilot,Włącz pilotem telewizor, weź lustro z krzesła i powieś na haczyku, weź nożyczki z popielniczki na stoliku, i śrubokręt z pod stolika, sięgnij mopem po baterię z pod łóżka, użyj nożyczek na karku kota i weź czerwony klucz, otwórz kluczem szufladę i weź młotek, rozwal młotkiem piłkę i weź baterię, użyj śrubokręta na plecach kota i włóż baterie, obróć pudełko zapałek, otwórz, weź igłę i zszyj kota, połóż kota na krześle, kliknij na panel żeby odblokować drzwi, otwórz drzwi i KONIEC
avatar dominwosz
dominwosz 17.10.2007, godz. 13.32 odpowiedz
0
Fajne, ale bez pomocy się nie obejdzie Dam ocenę gdy przejdę grę
Gracze online (1):
Polecamy: