reklama
Giercownia - Gry Online

Arcane TSC 1

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.188.218.*

Komentarze (20)

avatar sayura
sayura 23.04.2012, godz. 17.27 odpowiedz
0
fajna gra 5/5 do ULU
avatar motyl129
motyl129 07.01.2011, godz. 18.02 odpowiedz
0
przeszłam daje 5 i do ulu
avatar lipstick
lipstick 28.06.2010, godz. 09.10 odpowiedz
-1
Fajna gra, ale bez poradnika bym jej nie przeszła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie.
avatar sakowicz22
sakowicz22 30.11.2009, godz. 12.23 odpowiedz
0
Przeszedłem całą daje 5 i do ulubionych
avatar werqa
werqa 14.04.2009, godz. 15.26 odpowiedz
0
jak urwac drabine??!?
avatar anisias1
anisias1 07.04.2009, godz. 18.04 odpowiedz
+1
1. Schodzimy na dół po schodach 2. Gadamy z pijakiem i zabieramy mu butelkę 3. Teraz bierzemy drewnianą paletę i kładziemy ją na wodzie 4. przepływamy pod kratą na palecie 5. Zakładamy okulary na podczerwień 6. Na górze po lewej stronie zabieramy klucz i przyciskamy następujące guziki: 4265 7. podchodzimy do świecącej skrzynki i wyjmujemy z niej wszystko 8. Wracamy do naszej maszyny i resetujemy ją 9.Teraz wybieramy 4213225 teraz kod jest dobrze i dalej jak podała fcuk
avatar jaca224
jaca224 12.02.2009, godz. 07.49 odpowiedz
0
ujdzie daje 3
avatar zbyslaw
zbyslaw 09.02.2009, godz. 22.02 odpowiedz
0
trzeba coś nacisnąć dwa razy ale jest poprawny
avatar daniel16l25
daniel16l25 08.02.2009, godz. 13.09 odpowiedz
0
do fcuk w 9 punkcie podałaś złą kombinację przycisków nie może być 421325
avatar fcuk
fcuk 03.09.2008, godz. 16.35 odpowiedz
0
17. Odrywamy od ściany drabinę i kładziemy ją tak aby móc po niej przejść na drugą stronę 18. Odkręcamy zawór i kiedy woda już spłynie schodzimy na dół 19. Teraz po drabinie na górę do takiego małego pokoiku 20. Z beczki zabieramy taki haczyk w kształcie litery "S" 21. Haczyk razem z tym fioletowym kółkiem zawieszamy na łańcuchu. 22. Na podstawce, która stoi na środku pokoju ustawiamy odpowiedniej wysokości świecę i patrzymy na ścianę 23. Te symbole, które będą podświetlone wybieramy na kółku, które jest na podłodze 24. Jeżeli wszystko jest ok dostajemy taką dziwną część do gramofonu, którą montujemy. Coś tam gadają i KONIEC
Polecamy: