reklama
Giercownia - Gry Online

Nightmares The Adventure 5 Vera Verrue I'hurluberlue

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 201 144
Rozmiar gry: 4,05 MB
Użytkowników lubiących grę: 62
Ocena: 3,66
Łącznie głosów: 197

Gra dodana przez:

HICIOR! Doskonała przygoda typu point'n'click. Pomóż przeprowadzić Viktora przez jego Krainę Nocnych Koszmarów tak, by w jego śnie zarządził spokój.
Najnowsza część koszmarów ukazała się narazie tylko w wersji francuskiej.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.144.96.*

Komentarze (91)

avatar adrianrr
adrianrr 24.02.2008, godz. 07.17 odpowiedz
0
5 daje 5 bo jest straszna HAHAHHAHAHHA
avatar nica1107
nica1107 23.02.2008, godz. 12.21 odpowiedz
0
takie sobie dam 3
avatar wsiurex
wsiurex 07.02.2008, godz. 16.02 odpowiedz
0
udalo sie wkoncu dzieki wam uwielbiam ta gre 5
avatar tynus
tynus 31.01.2008, godz. 19.01 odpowiedz
0
Takie se Daje 4 i tyle xD xD
avatar evciakens
evciakens 12.11.2007, godz. 21.11 odpowiedz
0
Moja ulubiona częśc ^_____^. Dzięki kryształ102 za podpowiedź co zrobic z tą miksturą - dorwałam tą gre kilka tygodni temu i utknełam w martwym punkcie bo nie wiedziałam co zrobic z tym eliksirem
avatar 123desann
123desann 11.11.2007, godz. 16.51 odpowiedz
0
nie lubie takich gier ale daje piec jezel wiekszosc daje
avatar weekly
weekly 11.11.2007, godz. 14.25 odpowiedz
0
555 super gra
avatar martynka20000
martynka20000 10.11.2007, godz. 22.00 odpowiedz
0
Uwielbiam gry z tej serii 5 i do ulu )
avatar saraj
saraj 10.11.2007, godz. 19.03 odpowiedz
0
Super gra dodawać więcej takich oczywiście 5 i do ulubionych
avatar krysztal102
krysztal102 10.11.2007, godz. 17.35 odpowiedz
0
10. Kliknij na świeczki i naciskaj na nie, dopóki wszystkich nie zgasisz. 11. Otrzymany wosk wrzuć do kociołka.12. Idź do salonu i wrzuć kociołek do ognia. Otrzymasz eliksir.13. Eliksir daj jednemu z posągów w prawej wieży. Otrzymasz pilota, do którego możesz włożyć baterię.14. Zgarnij ślinę posągu do kociołka. 15. Śliną zgaś ogień w kominku i wejdź do niego. 16. Rzucaj świeczkę w duchy, dopóki wszystkie nie znikną i weź drugą baterię. Włóż ją do pilota. 17. Idź na dziedziniec. Pilotem kliknij na czarownicę latającą w tle. KONIEC
Gracze online (2):
Polecamy: