reklama
Giercownia - Gry Online

Nightmares The Adventure 5 Vera Verrue I'hurluberlue

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 201 152
Rozmiar gry: 4,05 MB
Użytkowników lubiących grę: 62
Ocena: 3,66
Łącznie głosów: 197

Gra dodana przez:

HICIOR! Doskonała przygoda typu point'n'click. Pomóż przeprowadzić Viktora przez jego Krainę Nocnych Koszmarów tak, by w jego śnie zarządził spokój.
Najnowsza część koszmarów ukazała się narazie tylko w wersji francuskiej.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.45.*

Komentarze (91)

avatar korka22
korka22 07.11.2007, godz. 16.53 odpowiedz
0
Fajniutka, ale trudna, daje 4 Dzx za podpowiedzi
avatar mmarta1505
mmarta1505 07.11.2007, godz. 14.05 odpowiedz
0
dam 1 nie zbyt
avatar koko1313
koko1313 07.11.2007, godz. 07.41 odpowiedz
0
nie no gra jest z****iaszca daje 5 !
avatar pawlo123
pawlo123 07.11.2007, godz. 07.03 odpowiedz
0
Byłem zbanowany ale wróciłem! gierka może być 4
avatar czarek123
czarek123 06.11.2007, godz. 20.49 odpowiedz
0
gra jest świetna ma nadzieje ze bedzie wiecej z tej serii. 5 oczywiście
avatar stepka
stepka 06.11.2007, godz. 19.23 odpowiedz
0
nie moge zgasic tych swiec caly czas wyskakuje ten diabel.POMOZCIE MI!jak mam je zgasic klikam i jest diabel.jak wam to sie udalo/
avatar jenny
jenny 06.11.2007, godz. 18.33 odpowiedz
0
10. Kliknij na świeczki i naciskaj na nie, dopóki wszystkich nie zgasisz. 11. Otrzymany wosk wrzuć do kociołka.12. Idź do salonu i wrzuć kociołek do ognia. Otrzymasz eliksir.13. Eliksir daj jednemu z posągów w prawej wieży. Otrzymasz pilota, do którego możesz włożyć baterię.14. Zgarnij ślinę posągu do kociołka. 15. Śliną zgaś ogień w kominku i wejdź do niego. 16. Rzucaj świeczkę w duchy, dopóki wszystkie nie znikną i weź drugą baterię. Włóż ją do pilota. 17. Idź na dziedziniec. Pilotem kliknij na czarownicę latającą w tle. I to KONIEC Ale ja wam radzę przejść samemu Ciau.
avatar jenny
jenny 06.11.2007, godz. 18.27 odpowiedz
0
INSTRUKCJA: 1. Zabieramy z dyni świeczkę. 2. Trzeba patrzeć, pod nogami plącze się w różnych pokojach taki drewniak. Trzeba go złapać. 3. Jesteś na dziedzincu. Idź do lewej wieży. Zabierz oczy potworkowi, który nie ma przymróżonych oczu. 4. Idź do salonu. Zapal świeczką ogień w kominku. Kliknij na obraz i znajdź 7 szczegółów - kiedy skończysz zabierz pergamin. 5. Idź do kuchni. Zabierz wesoły garnek. Idź do lodówki i kluczem leżącym na lodówce, otwórz ją. Zabierz z niej pomarańczowy, nadgryziony owoc. Weź też kłódkę spod lodówki. 6. Po okruszkach wysypujących się z szafki idź, aż natkniesz się na kawałek chleba. 7. Kawałek chleba, owoc i oczy wrzuć do wesołego kociołka obok ciebie. 8. Idź do lewej wieży i skieruj wszystkie lustra na miejsce obok zakochanej rośliny. W to miejsce połóż drewniaka. 9. Przejdź obok rośliny. Kłódką zablokuj kołowrotek ( między śróby ) i zabierz baterię.
avatar mastafix15
mastafix15 06.11.2007, godz. 18.16 odpowiedz
0
super daję 5
avatar narutouzumaki10
narutouzumaki10 06.11.2007, godz. 18.14 odpowiedz
0
Daje 3 bo mi sie podoba.Jak robicię tą buźke z bananem
Polecamy: