PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie .
otwieram drzwi za szafą i widzę ciemność z jakimiś wyładowaniami elektrycznymi po bokach. co robić dalej - oszalałe klikanie gdzie podadnie nie działa?
mlotek, srubokret i łom sa w jednej z szuflad tej duzej szafki z samymi szufladami teraz zielone swiatelka- zapamietujemy pola ktore sie NIE swieca i klikami w te mieksca, nastepnie znowu zapamietujemy pola ktore sie NIE swieca i znow klikamy w odpowiednie pola- wtedy wszystkie pola beda swiecic. trzeba to zrobic chyba dopiero po ulozeniu szescianow- teraz naciskamy dzwignie na regale; regal przesuwa sie i za pomoca malego klucza otwieramy drzwi. stamtad bierzemy lewarek; lewarkiem podnosimy regal i zabieramy drabine. nastepnie klikamy na obtaz z zamkiem i karzelkowi zabieramy miecz, z polki bierzemy gruba ksiazke o historii i nakladamy miecz na ksiazke- wyciagamy dynamit; znowu otwieramy drzwi za regalem i stawiamy drabine po lewej stronie pod klapa, stawiamy i podpalamy zapalniczka dynamit....klikamy na dziure ...i to już koniec
Dodaj komentarz
3.144.86.*
Komentarze (61)
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*
3.144.86.*