reklama
Giercownia - Gry Online

Swan'SRoom

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 38 694
Rozmiar gry: 2,05 MB
Użytkowników lubiących grę: 3
Ocena: 2,70
Łącznie głosów: 54

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Znajdź potrzebne przedmioty i za ich pomocą ucieknij z pokoju.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.16.75.*

Komentarze (22)

avatar jagu
jagu 18.02.2008, godz. 08.37 odpowiedz
0
Pilotem z naładowanymi bateriami.
avatar moniolakoko
moniolakoko 18.02.2008, godz. 07.14 odpowiedz
0
gdzie mam nastawic temperature do 18 stopni
avatar sucha206
sucha206 17.02.2008, godz. 18.23 odpowiedz
0
jak ustawiamy temperature na 18 to trzeba jeszcze raz podlac kwiatek. majac ten drugi kod do komuptera odkodujemy te smieszne znaczki w tej kopercie (z pierwszej szuflady z biorka). jak każą nam podac dokument to trzeba nim kliknac na kamerke, przy monitorze. To co jest odszyfrowane to chyba instrukcja jak przeciac kabelki w bombie.
avatar sucha206
sucha206 17.02.2008, godz. 18.08 odpowiedz
0
potem nastawiamy na 18 stopni i jak urosnie wyciagamy kluczyk do walizki ktora byla pod sofa. otwieramy walizke it am jest bomba. I nie wiem co dalej o ciagle wybucham
avatar anetak
anetak 17.02.2008, godz. 17.26 odpowiedz
0
z biurka otwieramy ostatnią szufladę otwieramy kombinerkami pudełko i zabieramy jeszcze drucik, który kombinerkami skręcamy i otieramy pudełko na regale.wyjmujemy z niego śrubokręt i odkręcamy zegar.z małego prostokącika na dole wyjmujemy baterię wkładamy do ładowarki( z niebieskim wieczkiem) i ładujemy pod biurkiem az zaświeci zielone światełko.Baterie naładowane wkładamy do pilota i nastawiamy 30 stopni.wyrastają listki. wyjmujemy baterię i wkładamy do zegara i mamy drugi układ do komputera 11-biały 2-czerwony 6-biały i co dalej?
avatar gosiach
gosiach 17.02.2008, godz. 16.46 odpowiedz
0
1. z drugiej szuflady bierzemy jabłko i jemy go (zostaje pestka)
2. z gornej polki regalu bierzemy kombinerki
3. biurko (ostatnia szuflada) rozcinamy kombinerkami to pudelko i bierzemy doniczke. Zasadzamy w niej pestkę z jabłka
4.bierzemy z popielniczki klucz
5.pod safą jest walizka - bierzemy ją
6.obok sofy znajduje sie stolik z którego zabieramy kubek i gierke
7. kwiatek obok sofy - bateria, wkladamy ją do gry
8. idziemy do regalu, bierzemy kubek i napelniamy go wodą z akwarium a następnie wlewamy ją do doniczki z zasadzonym nasionem
9.hasło do kompa jest na zegarku. godzina 2 - biały kwadrat, godzina 10 - bialy kwadrat, godzina 11 - czerwony kwadrat
10.kluczem otwieramy górną szuflade i wyjmujemy z niej papierową teczke i oglądamy w niej papiery
11.jesli zgasimy swiatło i zaczniemy oglądac te kartki to na 4 bedzie cos napisane
Tyle wiem
avatar ziutek1994
ziutek1994 17.02.2008, godz. 13.48 odpowiedz
0
Było na bank
2 na zachętę bo lubię escape'y ale ten jest dnem
avatar wargalla
wargalla 17.02.2008, godz. 11.38 odpowiedz
0
nie wiem jak otworzyc ta walizke ale i tak jest to najgorszy escape w jaki gralam... 2
avatar sakura540
sakura540 17.02.2008, godz. 11.23 odpowiedz
0
Nudna....Daje 2 na zachente
avatar szymon99
szymon99 17.02.2008, godz. 11.00 odpowiedz
0
totalne dno daje 1
Polecamy: