jeśli chcecie mieć prawdziwego lighta po weździe to egine coś tam i nowy plik zrobcie z takimi danymi
if(getMouseDown() && bnot(oMouse),
playSound("shock",100)+
assign(rr,random()*100)+
assign(n,0)+
assign(t,25)+
loop(t,shock(getXMouse()+sin(n/t*10+rr)*15,n/t*400)+assign(n,n+1)
,0);
oMouse = getMouseDown()
if(
firstRun()
,
resetVariables()+
assign(bb, create("bowlball",50,50,0,0))+
noAutoDelete(bb)+
assign(doVels, false)
,
0);
Hehe albo to: wezcie modes i buy new modes i wezcie scripting engine access wlaczcie to i wezcie ex-lighting w tym programie i wezcie run every frame i wezcie jakas bron (obojetnie jaka) i kliknijcie na goscia.... ^^
Dodaj komentarz
3.142.131.*
Komentarze (128)
if(getMouseDown() && bnot(oMouse),
playSound("shock",100)+
assign(rr,random()*100)+
assign(n,0)+
assign(t,25)+
loop(t,shock(getXMouse()+sin(n/t*10+rr)*15,n/t*400)+assign(n,n+1)
,0);
oMouse = getMouseDown()
if(
firstRun()
,
resetVariables()+
assign(bb, create("bowlball",50,50,0,0))+
noAutoDelete(bb)+
assign(doVels, false)
,
0);
if(
getMouseDown()
,
assign(ox,x)+
assign(oy,y)+
assign(x,setX(bb,getXMouse()))+
assign(y,setY(bb,getYMouse()))+
setXV(bb,0)+
setYV(bb,0)+
assign(doVels,true)
,
if(doVels,
setXV(bb,x-ox)+
setYV(bb,y-oy)+
assign(doVels,false),0)
,0);
z tytulem ex-random i stun guna weźcie polecam bo to bardziej widowiskowe
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*
3.142.131.*