reklama
Giercownia - Gry Online

Kids Room Escape

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 83 669
Rozmiar gry: 630,39 kB
Użytkowników lubiących grę: 0
Ocena: 2,75
Łącznie głosów: 52

Gra dodana przez:

Twoim zadaniem jest wydostanie się z pokoju dziecięcego za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.147.89.*

Komentarze (28)

avatar shalis
shalis 28.06.2010, godz. 09.53 odpowiedz
0
Nudy . Dwaa .
avatar stysia3003
stysia3003 11.06.2010, godz. 19.01 odpowiedz
0
Przeszłam
avatar persyfone
persyfone 28.10.2009, godz. 14.36 odpowiedz
0
ugalo sie przejsc
avatar sander92
sander92 08.09.2009, godz. 14.00 odpowiedz
0
zauwazyliscie ze to nie pokoj pokoj z reguly ma 4 sciany a to pomieszczenie ma 3
avatar elaurbanska20
elaurbanska20 08.09.2009, godz. 09.33 odpowiedz
0
Przeszłam,
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 07.09.2009, godz. 13.19 odpowiedz
0
Ok, przeszłam. 20 żarówki zbijamy tak, by każda kolejna dawała kolejny kadr, kolejny etap stłuczenia. Nie są one po kolei pokazane, więc kilkanie, tu raz, tam dwa nic nie da. Trzeba popatrzeć. Pierwsza jest nietknięta. Druga jeszcze nie stłuczona, ale już jest przy niej kij. Przy trzeciej pojawia się jeden kawałek szkła, przy czwartej drugi, przy piątej trzeci kawałek, a pierwszy odłamek jest najniżej. Ciężko to opisać. Kiedy każda kolejna klatka pokazuje kolejny etap niszczenia żarówki pojawia się pudełko z wstążką. 21 Z pudełka z wstążką bierzemy zapałki i petardę. 22 Petardę kładziemy na pudełko (to bez wstążki) i podpalamy zapałkę następuje wybuch i pojawia się klucz do drzwi. 23 otwieramy drzwi kluczem i wychodzimy.
Głupie według mnie... ^^
avatar olcia3436
olcia3436 07.09.2009, godz. 12.51 odpowiedz
0
Głupie nie zabardzo lapie
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 07.09.2009, godz. 12.40 odpowiedz
0
12 Na słoik dajemy glinę. 13 Słoik kładziemy obok dzbanka na stole. Napełnia się wodą i zabieramy z powrotem. Idziemy do pokoju z paletkami. 14 Słoik kładziemy na półkę, nad obrazkiem z myszką miki. Odczytujemy kod. 15 Puzzle zza obrazu i spomiędzy łóżka kładziemy na brakujące miejsca, na obrazku miki. Klikając na poszczególne prostokąty układamy pełny obrazek. Otwiera się szafka z kodem. 16 Wpisujemy kod znad półki, 537190 Bierzemy samochodzik i skrzynkę. 17 Śrubokrętem odkręcamy koła z samochodzika. Wracamy do pierwszego pokoju. 18 Kółka z autka dajemy na nogi drabinki, przy łóżku. Drabina przemieszcza się do drugiego pokoju. 19 W drugim pokoju wchodzimy na drabinkę, dajemy okulary na półkę i pojawiają się żarówki, pojęcia nie mam jak zbijać te żarówki Na razie dotąd doszłam.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 07.09.2009, godz. 12.28 odpowiedz
0
( Pokręciłam i w punkcie 2 wyjmujemy nie śrubokręt, lecz klucz) 6 ołówek wkładamy do misia, dostajemy klucz. 7 Otwieramy różowe szuflady, środkowa górna otwiera się sama, bez klucza, są w niej okulary. 8 Klucz z misia otwiera górną szufladę z lewej, dostajemy nóż. 9 Nożem otwieramy woreczek i wyciągamy glinę. 10 Opakowanie po płycie dajemy na dolną środkową szufladę, co powoduje zablokowanie niebieskiej kostki. Wyciągamy słoik. 11 Kluczem z punktu 2 z czarnej skrzynki, otwieramy prawą dolną szufladę i mamy śrubokręt.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 07.09.2009, godz. 12.19 odpowiedz
0
Jejku, ja to może napisze tak bardziej po polsku: Pokój z piętrowym łóżkiem. 1 Bierzemy zza obrazu z pieskiem kawałek układanki. 2 Z półki z książkami, po prawej stronie, bierzemy płytę cd, otwieramy i wyjmujemy śrubokręt, na razie nie korzystamy z niego. 3 Nad szufladami, a pod półką jest czarna skrzynka, z niej wyciągamy woreczek z kawałkiem gliny. Idziemy do drugiego pokoju. 4 Między szafką a łóżkiem znajduje się drugi puzzel. 5 Nad łóżkiem na półce z książkami jest ołówek, bierzemy go. Wracamy do pierwszego pokoju.
Gracze online (1):
Polecamy: