reklama
Login: | marcinfromeu |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 21.04.2012r. |
Ost. logowanie: | 01.07.2014, 13:24 |
Punkty: | 96 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Jednoreki bandyta w klimatycznym wykonaniu. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Cudowny jednoręki bandyta, zdobądź jak najwięcej kasy, a wynik podaj w komentarzach. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Najnowsza wersja milionerów z możliwością zarobienia bonusów za szybkość odpowiedzi. Poprzednie wersje Milionerów znajdziecie tutaj Milionerzy |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Milionerzy wracają w wielkim stylu po dwumiesięcznej przerwie! Wykaż się swoją wiedzą. Gra na podstawie programu (teleturnieju) milionerzy. Uwaga Jeżeli nie pokazują Ci się pytania, kliknij "Rezygnuję", a następnie "Zagraj jeszcze raz" i pytania się pojawią. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack to odpowiednik polskiej gry w oczko. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dość przyjemna odmiana pokera w wersji wirtualnej - wyglądem przypominająca ekrany popularnych automatów w salonach gier. Naszym celem jest uzyskanie jak najlepszej kombinacji kart. Grę rozpoczynamy od usatwienia ilości kredytów (Credit), jaką chcemy dysponować w trakcie rozgrywki - klikamy na strzałki w górę lub w dół. Naciskamy Start Game. Obstawiamy (Bet) i naciskamy Deal, a następnie zaznaczamy karty, które chcemy zatrzymać (Hold) i wciskamy ponownie Deal. Jeżeli ułożyła się którakolwiek z punktowanych kombinacji kart – otrzymujemy wygraną. Możemy ją dublować, przewidując, jaki kolor karty pojawi się u góry ekranu - czerwony (strzałka w lewo), czarny (strzałka w prawo). |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Automat hazardowy - poczuj się jak w kasynie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ruletka 3D, odjazdowa!!! Obstawiaj i wygrywaj!!! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rosyjska ruletka nic dodać nic ująć. Sterowanie za pomocą myszki. |