łom jest pod stolikiem z rybkami.musisz kiknac na ta niby popiołke z m4 a pozniej kliknac w prawy dolny róg.najlwpiej znjdz to miejsce tabulatorem.jak macie pytania to pisac na gg 3967521
25. Czerwonym kluczykiem otwieramy górną szufladę szafki i znajdujemy karteczkę z żółtą liczbą. Z pozostałych szuflad wyciągamy dwa czarne kluczyki (z literką Y i G). 26. Czas uruchomić windę Na panelu po prawej stronie wpisujemy kolejno liczby odpowiadające danym kolorom i przyporządkowane im działania ze ściany - np. pod literką b (blue) wpisujemy niebieską liczbę z karteczki, działanie, które na ścianie jest w miejscu niebieskiego kwadracika na ekranie i niebieską liczbę z lupy (B). Wciskamy OK. 27. Idziemy do windy i po lewej stronie umieszczamy klucze w kolejności z ekranu przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (C). Koniec ! Podpowiedzi: A: 5983 B: 437:176 G: 692+215 R: 756x152 Y: 825-358 C zielony, żółty, niebieski, czerwony (G Y B R)
20. Idziemy do szafki z książkami. Przesunęła się. Z jej prawej strony, na ścianie umieszczamy drabinkę. 21. Wchodzimy po drabince. Na oknie znajdujemy czerwony kluczyk a na górze szafki przycisk - klikamy 22. Otworzyły nam się drzwi. Podchodzimy do niebieskich schodów, nie wchodzimy na nie, tylko klikamy w prawo. Znajdujemy kolejny przycisk - klik. Nieco niżej mamy żółtą lampkę. Po raz kolejny używamy "lupy" i zapisujemy żółtą liczbę. 23. Wchodzimy na schody i oglądamy sobie drzwi windy. Niestety nie działa 24. Schodzimy, klikamy dwa razy na schodki po lewej stronie (gdyby ktoś chciał po coś wrócić do pokoju to na dole drzwi po prawej stronie jest mały czarny punkcik).
Dodaj komentarz
3.22.27.*
Komentarze (26)
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*
3.22.27.*