reklama
Giercownia - Gry Online

Let's escape

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.146.107.*

Komentarze (26)

avatar syntiaboss
syntiaboss 16.02.2009, godz. 19.55 odpowiedz
0
udało sie w koncu dziekuje za podpowiedzi
avatar mamuska2008
mamuska2008 23.09.2008, godz. 14.37 odpowiedz
0
w końcu dałam radę dzięki za podpowiedzi.
avatar haniek
haniek 23.09.2008, godz. 11.09 odpowiedz
0
przeszłam - dzięki nerka 87 - bez podpowiedzi nie dałabym rady
avatar akwe22
akwe22 23.09.2008, godz. 09.11 odpowiedz
0
taka sobie daje 3
avatar abc5abc
abc5abc 22.09.2008, godz. 17.28 odpowiedz
0
aaa, mam loma tylko teraz nie wiem o co chodzi z tymi dzialaniami. jakie swiatlo i jak w rog ekranu? mi sie obraz w ogole nie chce przekrecic
avatar nerka87
nerka87 22.09.2008, godz. 17.27 odpowiedz
0
łom jest pod stolikiem z rybkami.musisz kiknac na ta niby popiołke z m4 a pozniej kliknac w prawy dolny róg.najlwpiej znjdz to miejsce tabulatorem.jak macie pytania to pisac na gg 3967521
avatar nerka87
nerka87 22.09.2008, godz. 17.22 odpowiedz
0
25. Czerwonym kluczykiem otwieramy górną szufladę szafki i znajdujemy karteczkę z żółtą liczbą. Z pozostałych szuflad wyciągamy dwa czarne kluczyki (z literką Y i G). 26. Czas uruchomić windę Na panelu po prawej stronie wpisujemy kolejno liczby odpowiadające danym kolorom i przyporządkowane im działania ze ściany - np. pod literką b (blue) wpisujemy niebieską liczbę z karteczki, działanie, które na ścianie jest w miejscu niebieskiego kwadracika na ekranie i niebieską liczbę z lupy (B). Wciskamy OK. 27. Idziemy do windy i po lewej stronie umieszczamy klucze w kolejności z ekranu przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (C). Koniec ! Podpowiedzi: A: 5983 B: 437:176 G: 692+215 R: 756x152 Y: 825-358 C zielony, żółty, niebieski, czerwony (G Y B R)
avatar abc5abc
abc5abc 22.09.2008, godz. 17.19 odpowiedz
0
ja nie moge znalezc tego loma. gdzie on jest?
avatar nerka87
nerka87 22.09.2008, godz. 17.16 odpowiedz
0
20. Idziemy do szafki z książkami. Przesunęła się. Z jej prawej strony, na ścianie umieszczamy drabinkę. 21. Wchodzimy po drabince. Na oknie znajdujemy czerwony kluczyk a na górze szafki przycisk - klikamy 22. Otworzyły nam się drzwi. Podchodzimy do niebieskich schodów, nie wchodzimy na nie, tylko klikamy w prawo. Znajdujemy kolejny przycisk - klik. Nieco niżej mamy żółtą lampkę. Po raz kolejny używamy "lupy" i zapisujemy żółtą liczbę. 23. Wchodzimy na schody i oglądamy sobie drzwi windy. Niestety nie działa 24. Schodzimy, klikamy dwa razy na schodki po lewej stronie (gdyby ktoś chciał po coś wrócić do pokoju to na dole drzwi po prawej stronie jest mały czarny punkcik).
avatar pinki1224
pinki1224 22.09.2008, godz. 17.14 odpowiedz
0
głupia daje jeden
Gracze online (1):
Polecamy: