reklama
Giercownia - Gry Online

Laboratory Escaping Large Maneuvers

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.191.*

Komentarze (38)

avatar hooper
hooper 07.02.2009, godz. 17.34 odpowiedz
0
15. Otwieramy wszystkie klatki odpowiednimi kluczami, z każdej zabieramy puzzle.
16. Podłączamy kocią machinę do prądu. Wzywamy koty, by zakręciły czerwonym kółkiem.
17. Klikamy kolorowe wąsy w takiej kolejności, w jakiej kolory były na klatkach (od lewej do prawej) - czerwony, żółty, niebieski, zielony, różowy, fioletowy. Otwierają się drzwiczki.
18. Odsuwamy kota, zabieramy bańkę.
19. Podchodzimy do obrazu. Jedna z namalowanych baniek jest pusta. Wkładamy tam naszą bańkę.
20. Układamy puzzle. Aby obrócić fragment, należy na niego kliknąć. Po ułożenia pierwszej partii klikamy next, aby otrzymać kolejną porcję puzzli.
21. Otwiera się ciemny sejf. Oświetlamy go latarką.
22. Wyciągamy ze środka jakieś ustrojstwo. Wpisujemy do niego kod ze ściany w sejfie - 7249. Otwierają się drzwi.
avatar hooper
hooper 07.02.2009, godz. 17.22 odpowiedz
0
8. Podchodzimy do półki, przesuwamy butelkę z niebieskim płynem i zabieramy niebieską butelkę. Spomiędzy książek wyciągamy klucz
9. Kluczem odpinamy łańcuch zamykający drzwi do szafki. Wyciągamy czerwoną butelkę i sól morską.
10. Stawiamy talerzyk na biurku, obok naczynia z wodą.
11. Nabieramy dwie łyżeczki soli i wsypujemy ją na talerz.
12. Zabieramy talerzyk, wsypujemy sól do naczynia z wodą i wlewamy do niego zawartość czerwonej butelki. Różowy kluczyk wypływa na powierzchnię, wyjmujemy go.
13. Do foremki wlewamy czerwony i niebieski płyn. Mamy fioletowy klucz.
14. Idziemy do klatek, klikamy brązowego kota. Klikamy w miejsce nad lewym górnym rogiem czerwonej klatki, kot jednak nie może doskoczyć. Jeszcze raz klikamy brązowego kota, zjawia się pomoc. Klikamy nad lewym górnym rogiem klatki, następnie na klucz i czarno-białego kota. Zabieramy czerwony klucz.
avatar hooper
hooper 07.02.2009, godz. 17.17 odpowiedz
0
1. Klikamy na piłeczkę leżącą na podłodze, następnie na brązowego kota w lewym dolnym rogu okna gry i znów na piłkę. Czarno-biały kot bawi się piłką, zabieramy żółty klucz.
2. Podchodzimy do obrazu, w jego lewym dolnym rogu jest zielony klucz. Zabieramy go.
3. Z biurka wyciągamy różowy talerz.
4. Z pomocą brązowego kota otwieramy zamkniętą szufladę biurka. Wyciągamy formę do klucza.
5. Odsuwamy krzesło, spod biurka wyciągamy łyżeczkę. Od spodu do blatu przyklejony jest niebieski klucz. Zabieramy go.
6. Zabieramy latarkę wiszącą po lewej stronie biurka.
7. Z półki zabieramy czerwoną substancję.
avatar cezarex
cezarex 13.01.2009, godz. 16.59 odpowiedz
0
za bardzo nie umiem grać w gry escape ale doceniam ich twórczość dlatego dam 4/5 ale nie do ulu
avatar oplopl
oplopl 04.01.2009, godz. 19.41 odpowiedz
0
jeśli chcecie włączyć kliknijcie PPM a następnie Odtwórz
avatar goldengirl
goldengirl 31.12.2008, godz. 16.41 odpowiedz
0
jaki żal nie chce sie wlaczyc
avatar natalka159
natalka159 26.12.2008, godz. 22.54 odpowiedz
0
Chyba ze 100 razy przyciskam na play czy coś tam ale włączyć się nie chce( żal ale 1
avatar kamila321
kamila321 20.12.2008, godz. 10.34 odpowiedz
0
wciskam i wciskam ten start i nic xP
avatar mecie
mecie 14.12.2008, godz. 10.33 odpowiedz
0
Widzę, że większości też nie działa (
avatar sebastian76
sebastian76 24.11.2008, godz. 19.09 odpowiedz
0
a no nie działa żaaaaaal daje 1
Polecamy: