reklama
Giercownia - Gry Online

African Lodge

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 118 274
Rozmiar gry: 2,41 MB
Użytkowników lubiących grę: 6
Ocena: 3,79
Łącznie głosów: 48

Gra dodana przez:

Bardzo starannie wykonana gra typu escape. Wydostań się z pokoju o afrykańskim klimacie za pomocą odkrytych wskazówek i znalezionych przedmiotów.
Sterowanie za pomocą myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.117.71.*

Komentarze (19)

avatar silverxd
silverxd 12.11.2012, godz. 18.15 odpowiedz
0
ETERYSARERYTEWERTRGYER
avatar damjan
damjan 13.04.2011, godz. 16.53 odpowiedz
0
neoshe, spoko , sprytne..

tylko dlaczego wierzaczkowy kod to: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń?

i dlaczego haslo do szafki to AFRICA
avatar misiapysia111
misiapysia111 15.11.2010, godz. 16.22 odpowiedz
-1
niezle wow ale jak ty tak umiesz? (to bylo do neoshe) a co do gry...
powiem jedno, trudna. pozdro dla wszystkich! a gra do ulu xD
avatar lipstick
lipstick 01.11.2010, godz. 18.16 odpowiedz
0
spoxik xD ))
avatar neoshe
neoshe 22.10.2010, godz. 18.31 odpowiedz
+1
XD przepraszam... zboczenie zawodowe
avatar lipstick
lipstick 22.10.2010, godz. 13.22 odpowiedz
+1
dzięki, ale wolałam, by było zrobione to wspólnymi siłami
avatar neoshe
neoshe 21.10.2010, godz. 11.54 odpowiedz
+2
13. Idziemy do obrazków. Układamy puzzle. Wyjdzie nam choineczka.Czerwony kwadracik w dolnym lewym rogu, żółty w prawym dolnym. Po środku czarny kwadracik. Układajcie, tak długo dopóki nie będzie można ruszyć żadnego z puzzli. Odrysujcie sobie kształt czarnej linii na kartce. 14. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy tam figurkę i odtwarzamy kształt który powstał na obrazku. Odbieramy klucz. 15. OTWIERAMY DRZWI
avatar neoshe
neoshe 21.10.2010, godz. 11.41 odpowiedz
+1
9. Ściana z 2 obrazkami: Na półkach nóż i 7/9 puzzli. 10. Zwierzaczkowy kod: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Zabieramy rolkę 3/3. 11. Półeczki po prawej od drzwi 8/9 puzzli. Teraz troszkę matematyki: Na talerzach leżą cukiereczki.3 trójkąty, 4 kwadraty i prostokąty. Na bębnie mamy wzór : 1 kwadrat (1x4 = 4), 2 trójkąty (2x3=6) i 3 prostokąty (4x3=12) i wpisujemy w kod z szufladki:4612. 9/9 puzzli. 12. Wracamy do bębna. Nożem otwieramy go i zabieramy patyczek. 13. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy patyczek a na niego rolki. Ustawiamy jak strzały nad sofą prawo, lewo, prawo. Zabieramy figurkę.
avatar neoshe
neoshe 21.10.2010, godz. 11.27 odpowiedz
+1
1. Pod chodniczkiem 1/9 puzzel. 2. Na ścianie po lewej zabieramy strzałę. 3. na bębnie po lewej 2/9 puzzli. 4. Wracamy do ściany gdzie była strzała. Oglądamy koraliki. Drugi sznur - między białymi koralikami: zielony, żółty, jasny niebieski, czerwony, niebieski to rozwiązanie szyfru z kolorowym kodem.Zabieramy 3/9 puzzli. 5. Zoom na roślinkę. 4/9 puzzli i krzesełko. 6.Wracamy do szafek. Zoom stawiamy krzesło. W górnej półce po prawej 5/9 puzzli. 7. Środkowa półka z kodem literowym: AFRICA. Zabieramy 1/3 rolkę. 8. Zoom na sofę. Zabieramy 6/9 puzzli. Przyjrzeć się kierunkowi strzałek I klikamy w stronę sufitu. Przy użyciu strzały zabieramy 2/3 rolkę.
avatar lipstick
lipstick 21.10.2010, godz. 05.09 odpowiedz
+1
Aha, tak jak pisała "arczisork" podeszłam do tarczy, spojrzałam w górę i strzałą zestrzeliłam kolorowy zwój, który był na stropie.
Gracze online (3):
Polecamy: