13. Idziemy do obrazków. Układamy puzzle. Wyjdzie nam choineczka.Czerwony kwadracik w dolnym lewym rogu, żółty w prawym dolnym. Po środku czarny kwadracik. Układajcie, tak długo dopóki nie będzie można ruszyć żadnego z puzzli. Odrysujcie sobie kształt czarnej linii na kartce. 14. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy tam figurkę i odtwarzamy kształt który powstał na obrazku. Odbieramy klucz. 15. OTWIERAMY DRZWI
9. Ściana z 2 obrazkami: Na półkach nóż i 7/9 puzzli. 10. Zwierzaczkowy kod: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Zabieramy rolkę 3/3. 11. Półeczki po prawej od drzwi 8/9 puzzli. Teraz troszkę matematyki: Na talerzach leżą cukiereczki.3 trójkąty, 4 kwadraty i prostokąty. Na bębnie mamy wzór : 1 kwadrat (1x4 = 4), 2 trójkąty (2x3=6) i 3 prostokąty (4x3=12) i wpisujemy w kod z szufladki:4612. 9/9 puzzli. 12. Wracamy do bębna. Nożem otwieramy go i zabieramy patyczek. 13. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy patyczek a na niego rolki. Ustawiamy jak strzały nad sofą prawo, lewo, prawo. Zabieramy figurkę.
1. Pod chodniczkiem 1/9 puzzel. 2. Na ścianie po lewej zabieramy strzałę. 3. na bębnie po lewej 2/9 puzzli. 4. Wracamy do ściany gdzie była strzała. Oglądamy koraliki. Drugi sznur - między białymi koralikami: zielony, żółty, jasny niebieski, czerwony, niebieski to rozwiązanie szyfru z kolorowym kodem.Zabieramy 3/9 puzzli. 5. Zoom na roślinkę. 4/9 puzzli i krzesełko. 6.Wracamy do szafek. Zoom stawiamy krzesło. W górnej półce po prawej 5/9 puzzli. 7. Środkowa półka z kodem literowym: AFRICA. Zabieramy 1/3 rolkę. 8. Zoom na sofę. Zabieramy 6/9 puzzli. Przyjrzeć się kierunkowi strzałek I klikamy w stronę sufitu. Przy użyciu strzały zabieramy 2/3 rolkę.
Dodaj komentarz
3.17.174.*
Komentarze (19)
3.17.174.*
tylko dlaczego wierzaczkowy kod to: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń?
i dlaczego haslo do szafki to AFRICA
3.17.174.*
powiem jedno, trudna. pozdro dla wszystkich! a gra do ulu xD
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*
3.17.174.*