reklama
Giercownia - Gry Online

African Lodge

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Lista solucji do gry "African Lodge"

    Aktualnie nikt nie dodał jeszcze solucji do gry "African Lodge".

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    18.222.172.*

    Komentarze (19)

    avatar silverxd
    silverxd 12.11.2012, godz. 18.15 odpowiedz
    0
    ETERYSARERYTEWERTRGYER
    avatar damjan
    damjan 13.04.2011, godz. 16.53 odpowiedz
    0
    neoshe, spoko , sprytne..

    tylko dlaczego wierzaczkowy kod to: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń?

    i dlaczego haslo do szafki to AFRICA
    avatar misiapysia111
    misiapysia111 15.11.2010, godz. 16.22 odpowiedz
    -1
    niezle wow ale jak ty tak umiesz? (to bylo do neoshe) a co do gry...
    powiem jedno, trudna. pozdro dla wszystkich! a gra do ulu xD
    avatar lipstick
    lipstick 01.11.2010, godz. 18.16 odpowiedz
    0
    spoxik xD ))
    avatar neoshe
    neoshe 22.10.2010, godz. 18.31 odpowiedz
    +1
    XD przepraszam... zboczenie zawodowe
    avatar lipstick
    lipstick 22.10.2010, godz. 13.22 odpowiedz
    +1
    dzięki, ale wolałam, by było zrobione to wspólnymi siłami
    avatar neoshe
    neoshe 21.10.2010, godz. 11.54 odpowiedz
    +2
    13. Idziemy do obrazków. Układamy puzzle. Wyjdzie nam choineczka.Czerwony kwadracik w dolnym lewym rogu, żółty w prawym dolnym. Po środku czarny kwadracik. Układajcie, tak długo dopóki nie będzie można ruszyć żadnego z puzzli. Odrysujcie sobie kształt czarnej linii na kartce. 14. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy tam figurkę i odtwarzamy kształt który powstał na obrazku. Odbieramy klucz. 15. OTWIERAMY DRZWI
    avatar neoshe
    neoshe 21.10.2010, godz. 11.41 odpowiedz
    +1
    9. Ściana z 2 obrazkami: Na półkach nóż i 7/9 puzzli. 10. Zwierzaczkowy kod: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Zabieramy rolkę 3/3. 11. Półeczki po prawej od drzwi 8/9 puzzli. Teraz troszkę matematyki: Na talerzach leżą cukiereczki.3 trójkąty, 4 kwadraty i prostokąty. Na bębnie mamy wzór : 1 kwadrat (1x4 = 4), 2 trójkąty (2x3=6) i 3 prostokąty (4x3=12) i wpisujemy w kod z szufladki:4612. 9/9 puzzli. 12. Wracamy do bębna. Nożem otwieramy go i zabieramy patyczek. 13. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy patyczek a na niego rolki. Ustawiamy jak strzały nad sofą prawo, lewo, prawo. Zabieramy figurkę.
    avatar neoshe
    neoshe 21.10.2010, godz. 11.27 odpowiedz
    +1
    1. Pod chodniczkiem 1/9 puzzel. 2. Na ścianie po lewej zabieramy strzałę. 3. na bębnie po lewej 2/9 puzzli. 4. Wracamy do ściany gdzie była strzała. Oglądamy koraliki. Drugi sznur - między białymi koralikami: zielony, żółty, jasny niebieski, czerwony, niebieski to rozwiązanie szyfru z kolorowym kodem.Zabieramy 3/9 puzzli. 5. Zoom na roślinkę. 4/9 puzzli i krzesełko. 6.Wracamy do szafek. Zoom stawiamy krzesło. W górnej półce po prawej 5/9 puzzli. 7. Środkowa półka z kodem literowym: AFRICA. Zabieramy 1/3 rolkę. 8. Zoom na sofę. Zabieramy 6/9 puzzli. Przyjrzeć się kierunkowi strzałek I klikamy w stronę sufitu. Przy użyciu strzały zabieramy 2/3 rolkę.
    avatar lipstick
    lipstick 21.10.2010, godz. 05.09 odpowiedz
    +1
    Aha, tak jak pisała "arczisork" podeszłam do tarczy, spojrzałam w górę i strzałą zestrzeliłam kolorowy zwój, który był na stropie.
    Gracze online (5):
    Polecamy: