reklama
Giercownia - Gry Online

Escape Music Class

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Opis gry i sterowanie

    Szczegóły:

    Zagrań: 33 587
    Rozmiar gry: 1,59 MB
    Użytkowników lubiących grę: 4
    Ocena: 2,86
    Łącznie głosów: 47

    Gra dodana przez:

    Trafisz we właściwe dźwięki? Spróbuj uciec z muzycznego piekła. Lekcja muzyki nie jest dla ciebie! Zabawna gra escape skierowana do zaawansowanych giercowników.
    Użyj myszy do sterowania. Kliknij na przedmiotach znajdujących się w klasie, by zacząć zabawę. Niektóre zdarzenia mogą być wywołane przez kliknięcie na dwa lub trzy przedmioty. Część przedmiotów może być przechowywana w schowku; kliknij na nie, by ich użyć. Na pierwszym poziomie ekran jest podzielony na dwie części. Granie na jednym z nich spowoduje zamrożenie akcji na drugim, dopóki nie skończysz.

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    18.117.146.*

    Komentarze (16)

    avatar kladzia1622
    kladzia1622 25.02.2010, godz. 12.33 odpowiedz
    0
    Prościutka gierka przeszłąm cała
    avatar dominik443
    dominik443 01.06.2009, godz. 09.54 odpowiedz
    0
    1) Zamieniam chłopcom nuty - zaznaczam odpowiednio na nie (od lewej pierwsze, później od prawej a na koniec środkowe; 2) Biorę z okna sznurek i obwiązauję nim krzesła 3 dziewczynek zaczynając od tej najbliżej okna; 3) biorę coś żółtego ze stołu i zawiązuje nim stołek od pianina i nogę od pianina; 4) Biorę mikrofon i rzucam nim w alarm koło drzwi. Naciskam na alarm i zaczyna padać deszcz.
    5) Bierzemy czerwony kabel, podłączmy do gniazdka koło gitarzysty, następnie zabieramy ze stołu niebieską szmatkę, którą kładziemy na flecie - chłopcu odwróconemu do nas tyłem. Bierzemy wodę ze stołu i dajemy ją perkusiście. 6) Bierzemy kredę i gąbkę z tablicy oraz kosz na śmieci - obok drzwi. Kredę łaczymy z gąbkom, a powstałą biała maź z koszem na śmieci. Kosz kładziemy kolo zółtego wentylatora, na różową komodę. włączmy wentylator.
    7)Naciskamy na kij w pianinie.
    avatar madzik150
    madzik150 02.05.2009, godz. 21.33 odpowiedz
    0
    Bardzo łatwa. Bez instrukcji 10340 .
    avatar kaaceejuu
    kaaceejuu 13.04.2009, godz. 08.03 odpowiedz
    0
    10210 bez instrukcji
    avatar kaaceejuu
    kaaceejuu 11.04.2009, godz. 15.21 odpowiedz
    0
    10200 dzieki za instrukcje
    avatar veronica
    veronica 21.03.2009, godz. 16.51 odpowiedz
    0
    Na dole proszono o instrukcję. Przecież nie musisz tego czytać. Są osoby, które korzystają z instrukcji
    avatar kajuss
    kajuss 21.03.2009, godz. 13.24 odpowiedz
    0
    wiecie co ? zastanawia mnie po co wy w ogóle dajecie instrukcje ? w tej grze chodzi o to aby samemu dojść do tego jak wyjść !
    avatar veronica
    veronica 20.03.2009, godz. 19.48 odpowiedz
    0
    7)Naciskamy na kij w pianinie. 8) mamy chłopca i dziewczynkę. Bierzemy od chłopca flet, a od dziewczynki gumę i łączymy te dwa elementy. - zostaje uwięziony woźny. 90 Z kwiatka bierzemy zimie i wkładamy do zlewu - otrzymaną masę rozklejamy na szybę. 10) otwieramy półkę kolo drzwi i bierzemy śrubokręt, którym odkręcamy śrubki w wentylatorze. Przesuwamy krzesełko i dajemy dyla na wolność KONIEC
    avatar veronica
    veronica 20.03.2009, godz. 19.36 odpowiedz
    0
    5) Bierzemy czerwony kabel, podłączmy do gniazdka koło gitarzysty, następnie zabieramy ze stołu niebieską szmatkę, którą kładziemy na flecie - chłopcu odwróconemu do nas tyłem. Bierzemy wodę ze stołu i dajemy ją perkusiście. 6) Bierzemy kredę i gąbkę z tablicy oraz kosz na śmieci - obok drzwi. Kredę łaczymy z gąbkom, a powstałą biała maź z koszem na śmieci. Kosz kładziemy kolo zółtego wentylatora, na różową komodę. włączmy wentylator.
    avatar veronica
    veronica 20.03.2009, godz. 19.13 odpowiedz
    0
    1) Zamieniam chłopcom nuty - zaznaczam odpowiednio na nie (od lewej pierwsze, później od prawej a na koniec środkowe; 2) Biorę z okna sznurek i obwiązauję nim krzesła 3 dziewczynek zaczynając od tej najbliżej okna; 3) biorę coś żółtego ze stołu i zawiązuje nim stołek od pianina i nogę od pianina; 4) Biorę mikrofon i rzucam nim w alarm koło drzwi. Naciskam na alarm i zaczyna padać deszcz.
    Gracze online (2):
    Polecamy: