Mimo wszystko, dowiedziałem się, jak to przejść. Na początek trzeba jeszcze wiedzieć, że ten "kluczyk" w prawym górnym ekranie to lupa do powiększania niektórych rzeczy i inwentarza i trzeba trafiać w odpowiednie miejsca {gdy się klika} oraz by użyć czegoś musimy najpierw na to kliknąć, aby zaznaczyło się obwódką. Poza tym, żeby nasza niewiadoma postać mogła coś zrobić, musimy najpierw jej "udowodnić", że jest to konieczne.
1)Obklikaj bok kosza (na ziemi), będzie tam łyżka. Po powiększeniu jej odwróć ją i będzie tam cyferka (u mnie 7).
2)Obróć się o 180° i spróbuj dosiegnąć czegoś, co wygląda na małą przegrodę nad półką z łódeczkami (właśnie udowodniłeś, że potrzebujesz na czymś stanąć, by jej siegnąć). Teraz rozejrzyj się za 2 stołkami. 1 Postaw pod tą półką.
3)Kliknij znów na "przegrodę" - to karteczka. Miedzy podstawą a żaglem II łódeczki od lewej, na jej lewej połowie znajdziesz kod (u mnie to 478).
4)Obróć się w prawo i weź chochlę ze ściany. Otwórz beczkę i napelnij chochlę wodą. Wylej ją do otworu na ziemi i zabierz rurę.
5)Wróć w lewo i naciśinij w wolną przestrzeń między podstawą, a tym co wygląda na manekina-rzeźbę. Spróbuj zdziałać coś, gdzie są te ślady (właśnie udowodniłeś, że ręcznie tego nie ruszysz). Wróc do skrzynki z narzędziami i wyjmij dłuto. Użyj go na tych śladach. Teraz użyj rury i zabierz klucz.
6)Użyj sejfu - wsadź do otworu rurę, a do niej klucz. Wstukaj wynik działania 2*twoja LICZBA+twoja CYFRA (możesz wyjąć rurę).
7)Zabierz literkę i użyj jej w zamku lewych drzwi.
8)Idź w lewo i otwórz kłódkę. Kod to 5723 (niewazne dlaczego - okropność dla nielubiących matmy) i chyba trza go wpisać bez robienia "okrążeń" po "przeskoczonych" cyfrach. Teraz można otworzyć szufladę.
9)Użyj literki na II zamku i wyjdź.
Te napisssy początkowe trochę mnie zirytowały, grafika bardzo {ale nie najbaardziej} słaba, nieprzetłumaczona chyba z chińskiego i nie mogę zrobi8ć nic więcej niż zebrać jakąs miarkę i otwierać-zamykać beczkę, raz udało mi się na chwilę otworzyć szufladkę. 2/5
Dodaj komentarz
18.220.97.*
Komentarze (12)
1)Obklikaj bok kosza (na ziemi), będzie tam łyżka. Po powiększeniu jej odwróć ją i będzie tam cyferka (u mnie 7).
2)Obróć się o 180° i spróbuj dosiegnąć czegoś, co wygląda na małą przegrodę nad półką z łódeczkami (właśnie udowodniłeś, że potrzebujesz na czymś stanąć, by jej siegnąć). Teraz rozejrzyj się za 2 stołkami. 1 Postaw pod tą półką.
3)Kliknij znów na "przegrodę" - to karteczka. Miedzy podstawą a żaglem II łódeczki od lewej, na jej lewej połowie znajdziesz kod (u mnie to 478).
4)Obróć się w prawo i weź chochlę ze ściany. Otwórz beczkę i napelnij chochlę wodą. Wylej ją do otworu na ziemi i zabierz rurę.
5)Wróć w lewo i naciśinij w wolną przestrzeń między podstawą, a tym co wygląda na manekina-rzeźbę. Spróbuj zdziałać coś, gdzie są te ślady (właśnie udowodniłeś, że ręcznie tego nie ruszysz). Wróc do skrzynki z narzędziami i wyjmij dłuto. Użyj go na tych śladach. Teraz użyj rury i zabierz klucz.
6)Użyj sejfu - wsadź do otworu rurę, a do niej klucz. Wstukaj wynik działania 2*twoja LICZBA+twoja CYFRA (możesz wyjąć rurę).
7)Zabierz literkę i użyj jej w zamku lewych drzwi.
8)Idź w lewo i otwórz kłódkę. Kod to 5723 (niewazne dlaczego - okropność dla nielubiących matmy) i chyba trza go wpisać bez robienia "okrążeń" po "przeskoczonych" cyfrach. Teraz można otworzyć szufladę.
9)Użyj literki na II zamku i wyjdź.
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
18.220.97.*
beznadziejne
18.220.97.*