reklama
Zagrań: | 74 882 |
Rozmiar gry: | 1,92 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 12 |
Ocena: | 3,23 |
Łącznie głosów: | 50 |
Wciel się w postać prezydenta, któremu porwano rodzinę. Musisz ją uratować, ale śpiesz się, bo czasu jest bardzo mało.
Dodaj komentarz
3.137.169.*
Komentarze (12)
3.137.169.*
2. Bierzemy wszystko z biurka.
3. Przesuwamy dywan.
4. Idziemy do drugiego pomieszczenia :
a) używamy nożyczek na pająku
b) bierzemy książkę
5. Używamy lupy na pająku (pokazują się strzałki, które trzeba użyć chcąc otworzyć sejf)
6. Idziemy do pierwszego pomieszczenia i otwieramy sejf.
7.Wylewamy olej na 'tajnym przejściu', które odsłoniło się po przesunięciu dywanu.
8. Zmieniamy cyfry na 5581 i wskakujemy (dusimy POMIŃ).
9. Przechodizmy na prawo. Otwieramy skrzynkę na ścianie oraz bierzemy gumę z włącznika lampy. Żujemy ją i łączymy z magnesem.
10. Przyklejamy magnes na ściane a następnie tniemy nożyczkami kabel z zepsutego telewizora
11. Przyklejamy resztke gumy na niebieksi kabel a nastepnie łączymy nim magnes z tą otwartą skrzynką (teraz wystarczy zmienić wyłącznik skrzynki na ON)
12. Przechodzimy do pierwszego pokoju i towieramy czerwone drzwi (->wchodzimy)
13. Bierzemy klucz i wychodzimy. teraz otwieramy nim niebieskie drzwi (dusimy POMIŃ) i przechodzimy w lewo.
14. Podnosimy zapalniczke z prawego-górnego kąta(oblewamy ją whisky) oraz zabieramy prezent, który trzyma w rękach 'lalka' (otwieramy go i otrzymujemy mysz) .
15. Lejemy na lalke olej, następnie odcinamy myszy ogon i moczymy go w whisky. Teraz przyczepiamy ogon do lalki i podpalamy. Podnosimy pozostałości po 'trupie'
16. Umieszczamy monete w dziurze obrauz i wyjmujemy siekierę, którą używamy do rozwalenia lodu.
17. Rodzinka uratowana
3.137.169.*
Najlepsza była piła 7
3.137.169.*
3.137.169.*
3.137.169.*
3.137.169.*
3.137.169.*
mam nadzieję, że pomogłam
3.137.169.*
3.137.169.*
3.137.169.*