Nawet fajna Dotarłam do momentu wyłączania alarmu. Pomimo że zauważyłam związek skarpet (kolorystyczny ) z suwakami w skrzynce alarmowej myślałam, że żółta i różowa w lewo a reszta w prawo W tym miejscu musiałam skorzystać z podpowiedzi thx lololo Za grę również trójeczka
-> Weź piłkę i przenieś ją na znak "x" na ścianie. Następnie kliknij na nią gdzie upadła. -> Weź nóż i otwórz klapę, a następnie użyj klucza. Powinniśmy otrzymać kombinerki, weź go. -> Przejdź na plan gdzie są drzwi. Kliknij na dzwonek, a następnie użyj kombinerek. Podnieś klucz i od razu włóż go do zamka w drzwiach. -> Następnym krokiem to wyłączenie alarmu. Kliknij na framugę drzwi, a następnie na skrzynkę. Otwórz ją śrubokrętem (najedź na górną lewą śrubkę). Korzystając z układu wiszących skarpetek wyłączenie alarmu będzie: P,L,P,P,L,P. -> Alarm wyłączony, wychodzimy i koniec. |=| Moja opinia - Gra nie jest trudna, ale są problemy z robieniem ruchów. Raz pójdzie od razu, a raz trzeba się siłować. 3/5
Ten kod brzmi "call#". Kliknij na telefon i wpisz go tak, jakbyśmy mieli napisać wiadomość sms. Powinna pojawić się moneta w otworze, weź ją. -> Za monetę kup piłkę, a następnie kliknij na sufit. -> Ku naszym oczom pojawia sie wiaderko z butelką. Wrzuć napój do wiadra i wróć do poprzedniego planu. -> Na podłoże powinna leżeć butelka. Weź ją, a następnie ją odkręć (kliknij na "?", a następnie na zakrętce). w środku powinien być nóż, weź go.
Może ja to wytłumaczę... Bierzemy aparat -> Klikamy na urządzenie które wisi na ścianie i klikamy na suwak (może nie zadziałać za pierwszym razem - próbuj do skutku). Powinien pojawić się w otworze śrubokręt, weź go. -> Przejdź na planszę gdzie są krzesła. Pod krzesełkami jest świetlówka, weź ją. -> Przechodzimy na planszę gdzie jest zepsuta pralka. Klikamy na nią, a następnie na guzik przy otworze. Powinna pojawić się moneta, weź ją.(Zwróć uwagę jak wiszą skarpetki) -> Następnym krokiem to powrót do planszy pralek i należy kliknąć na sufit. Ku naszym oczom powinien pojawić się oświetlenie. Włóż świetlówkę, powinien pojawić się klucz, weź go. -> Przechodzimy na planszę gdzie jest automat z napojami. Kliknij na automat, a następnie wrzuć do niej monetę. Powinniśmy otrzymać puszkę, weź ją. -> Dalej... Przejdźmy do planszy gdzie jest automat z zabawkami. Na zdjęciach w aparacie jest podany kod.
udało sie
A wiec tak: 1. w aparacie telefonu wpisujemy call# dostajemy monete, 2.wkładamy ja do automatu z zabawkami dostajemy piłkę, 3.piłka rzucamy w tym miejscu gdzie jest krzyzyk,gdy spadnie klikamy na nia 4.ukazuje nam sie skrytka,otweiramy ja nozem a pozniej tym malym kluczykiem, dostajemy kombinerki 5.kombinerkami ucinamy klucz co wisi na drzwiach 6.otweiramy drzwi i KONIEC
zza krzeselek bierze sie swietlowke , ktora wklada sie do lampy nad pralkami i wtredy dostajemy klucz,
obok dzrwi jest klapka na sruby,otwiera sie ja srubokretem i te kolory ustawia sie jak te skarpety co wisza nad pralkami,czli rozowa calkiem na prawo, bordowa na lewo itd.
A srubokret zabieramy z tej skrzynki kolo pralek po prawej stronie,trzeba nacisnac na te os na srodek..I dalej stoje w miejscu..
Dodaj komentarz
13.58.211.*
Komentarze (18)
13.58.211.*
4/5
13.58.211.*
13.58.211.*
13.58.211.*
13.58.211.*
13.58.211.*
13.58.211.*
A wiec tak: 1. w aparacie telefonu wpisujemy call# dostajemy monete, 2.wkładamy ja do automatu z zabawkami dostajemy piłkę, 3.piłka rzucamy w tym miejscu gdzie jest krzyzyk,gdy spadnie klikamy na nia 4.ukazuje nam sie skrytka,otweiramy ja nozem a pozniej tym malym kluczykiem, dostajemy kombinerki 5.kombinerkami ucinamy klucz co wisi na drzwiach 6.otweiramy drzwi i KONIEC
za gre 5 )
13.58.211.*
obok dzrwi jest klapka na sruby,otwiera sie ja srubokretem i te kolory ustawia sie jak te skarpety co wisza nad pralkami,czli rozowa calkiem na prawo, bordowa na lewo itd.
A srubokret zabieramy z tej skrzynki kolo pralek po prawej stronie,trzeba nacisnac na te os na srodek..I dalej stoje w miejscu..
13.58.211.*
13.58.211.*