reklama
Giercownia - Gry Online

Obama Crazy Tale

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 84 558
Rozmiar gry: 2,75 MB
Użytkowników lubiących grę: 13
Ocena: 3,47
Łącznie głosów: 38

Gra dodana przez:

Pomóż prezydentowi USA w poszukiwaniach porwanej wróżki.
Sterowanie za pomocą myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.149.29.*

Komentarze (17)

avatar neymar300
neymar300 08.06.2011, godz. 20.30 odpowiedz
0
całkiem fajne 4/5
avatar miki444
miki444 29.04.2011, godz. 08.13 odpowiedz
+1
Nasze poradniki są dobre bo sam według nich przeszedłem tą grę więc się nie udzielaj 13pawel13 bo coś źle robisz
avatar 13pawel13
13pawel13 11.04.2011, godz. 12.11 odpowiedz
0
minia 00, miki 444 i nemus wasze poradniki są do bani z tym goblinem nie da sie 3 opcji ani 2 i 1! gra 0 z 5 nie da sie przejść lepsza jest ta część ze złym mikołajem B)
avatar minia00
minia00 25.03.2011, godz. 15.54 odpowiedz
0
Mój Poradnik.1bierzemy drabinę idziemy do kurnika i bierzemy wszystko co się da 2podstawiamy drabinę pod okno i je zamykamy 3wychodzimy piłę łączymy z tym hakiem na patyku 4idziemy do magicznego sklepu (takiego kapelusza)i bierzemy te dwie fasolki 5wychodzimy idziemy za dom i przestawiamy znak za żółwia gadamy z nim opcja 2 i mamy skorupę 6cofamy się i idziemy do lasu skorupę wkładamy do dziury w drzewie i wilk nie przytomny bierzemy worek i go otwieramy związujemy wilka sznurkiem i go zabieramy 7cofamy się i idziemy do domu i stawiamy czerwonego kapturka na łóżku i bierzemy konewkę 8idziemy do koryta (obok kurnika) nalewamy wody do konewki i idziemy do miejsca w którym zaczęliśmy grę 9wsadzamy jedną fasolkę na x i podlewamy wspinamy się na roślinę i wchodzimy przez dziurę do zamku i łączymy linę z hakiem i zarzucamy na stół to co z nich wyszło 10omijamy okruszki i bierzemy kurę wracamy tą samą drogą i wchodzimy do kurnika kurę kładziemy na sianie i zamykamy drzwi kura śpi otwieramy okno i drzwi kura znosi jajko a my je zbieramy i idziemy do sklepu magicznego i dajemy sprzedawcy jaja i bierzemy wszystko z lady 11idziemy do domu trzech świnek (drogą koło drzewa) i dajemy im wilka gadamy z nimi opcja 2 i bierzemy babeczkę 12idziemy do koryta i nalewamy znowu wodę do konewki wsadzamy drugą fasolkę do babeczki i znowu idziemy do domu trzech świnek tylko do niego nie wchodzimy ale idziemy dalej 13pukamy do drzwi i opcja 3 bierzemy chustkę i pocieramy nią lampę opcja 3 czarownicę wpychamy do pieca 14idziemy do żółwia i dalej idziemy do różowego domku bierzemy klucz z parapetu i otwieramy nim drzwi 15polewamy dziewczynę wodą z konewki gadamy z nią opcja 2 16idziemy tam gdzie uderzyliśmy wilka skorupą i idziemy o jedno dalej budzimy goblina opcja 3 bierzemy kota i idziemy dalej ubieramy kota w buty kapelusz i szpadę strącamy nim flet z drzewa i idziemy do domu z piernika zaglądamy donory i flet dajemy na mysz mysz daje nam klucz którym otwieramy klatkę bierzemy pinokia wychodzimy idziemy dalej stawiamy pinokia przed urwiskiem i gadamy z nim żeby kłamał robimy to kilka razy przechodzimy po nosie pinokia i stawiamy babeczkę na parapecie i koniec wklejaj wyrzej
avatar miki444
miki444 16.03.2011, godz. 20.24 odpowiedz
-1
Mój Poradnik.1bierzemy drabinę idziemy do kurnika i bierzemy wszystko co się da 2podstawiamy drabinę pod okno i je zamykamy 3wychodzimy piłę łączymy z tym hakiem na patyku 4idziemy do magicznego sklepu (takiego kapelusza)i bierzemy te dwie fasolki 5wychodzimy idziemy za dom i przestawiamy znak za żółwia gadamy z nim opcja 2 i mamy skorupę 6cofamy się i idziemy do lasu skorupę wkładamy do dziury w drzewie i wilk nie przytomny bierzemy worek i go otwieramy związujemy wilka sznurkiem i go zabieramy 7cofamy się i idziemy do domu i stawiamy czerwonego kapturka na łóżku i bierzemy konewkę 8idziemy do koryta (obok kurnika) nalewamy wody do konewki i idziemy do miejsca w którym zaczęliśmy grę 9wsadzamy jedną fasolkę na x i podlewamy wspinamy się na roślinę i wchodzimy przez dziurę do zamku i łączymy linę z hakiem i zarzucamy na stół to co z nich wyszło 10omijamy okruszki i bierzemy kurę wracamy tą samą drogą i wchodzimy do kurnika kurę kładziemy na sianie i zamykamy drzwi kura śpi otwieramy okno i drzwi kura znosi jajko a my je zbieramy i idziemy do sklepu magicznego i dajemy sprzedawcy jaja i bierzemy wszystko z lady 11idziemy do domu trzech świnek (drogą koło drzewa) i dajemy im wilka gadamy z nimi opcja 2 i bierzemy babeczkę 12idziemy do koryta i nalewamy znowu wodę do konewki wsadzamy drugą fasolkę do babeczki i znowu idziemy do domu trzech świnek tylko do niego nie wchodzimy ale idziemy dalej 13pukamy do drzwi i opcja 3 bierzemy chustkę i pocieramy nią lampę opcja 3 czarownicę wpychamy do pieca 14idziemy do żółwia i dalej idziemy do różowego domku bierzemy klucz z parapetu i otwieramy nim drzwi 15polewamy dziewczynę wodą z konewki gadamy z nią opcja 2 16idziemy tam gdzie uderzyliśmy wilka skorupą i idziemy o jedno dalej budzimy goblina opcja 3 bierzemy kota i idziemy dalej ubieramy kota w buty kapelusz i szpadę strącamy nim flet z drzewa i idziemy do domu z piernika zaglądamy donory i flet dajemy na mysz mysz daje nam klucz którym otwieramy klatkę bierzemy pinokia wychodzimy idziemy dalej stawiamy pinokia przed urwiskiem i gadamy z nim żeby kłamał robimy to kilka razy przechodzimy po nosie pinokia i stawiamy babeczkę na parapecie i koniec wklejaj wyrzej
avatar moonshine
moonshine 28.02.2011, godz. 17.13 odpowiedz
-1
niepoprawny format pliku?
avatar nemus
nemus 27.02.2011, godz. 16.16 odpowiedz
-4
Muj Poradnik.1bierzemy drabinę idziemy do kurnika i bierzemy wszystko co się da 2podstawiamy drabinę pod okno i je zamykamy 3wychodzimy piłę łączymy z tym hakiem na patyku 4idziemy do magicznego sklepu (takiego kapelusza)i bierzemy te dwie fasolki 5wychodzimy idziemy za dom i przestawiamy znak za żółwia gadamy z nim opcja 2 i mamy skorupę 6cofamy się i idziemy do lasu skorupę wkładamy do dziury w drzewie i wilk nie przytomny bierzemy worek i go otwieramy związujemy wilka sznurkiem i go zabieramy 7cofamy się i idziemy do domu i stawiamy czerwonego kapturka na łóżku i bierzemy konewkę 8idziemy do koryta (obok kurnika) nalewamy wody do konewki i idziemy do miejsca w którym zaczęliśmy grę 9wsadzamy jedną fasolkę na x i podlewamy wspinamy się na roślinę i wchodzimy przez dziurę do zamku i łączymy linę z hakiem i zarzucamy na stół to co z nich wyszło 10omijamy okruszki i bierzemy kurę wracamy tą samą drogą i wchodzimy do kurnika kurę kładziemy na sianie i zamykamy drzwi kura śpi otwieramy okno i drzwi kura znosi jajko a my je zbieramy i idziemy do sklepu magicznego i dajemy sprzedawcy jaja i bierzemy wszystko z lady 11idziemy do domu trzech świnek (drogą koło drzewa) i dajemy im wilka gadamy z nimi opcja 2 i bierzemy babeczkę 12idziemy do koryta i nalewamy znowu wodę do konewki wsadzamy drugą fasolkę do babeczki i znowu idziemy do domu trzech świnek tylko do niego nie wchodzimy ale idziemy dalej 13pukamy do drzwi i opcja 3 bierzemy chustkę i pocieramy nią lampę opcja 3 czarownicę wpychamy do pieca 14idziemy do żółwia i dalej idziemy do różowego domku bierzemy klucz z parapetu i otwieramy nim drzwi 15polewamy dziewczynę wodą z konewki gadamy z nią opcja 2 16idziemy tam gdzie uderzyliśmy wilka skorupą i idziemy o jedno dalej budzimy goblina opcja 3 bierzemy kota i idziemy dalej ubieramy kota w buty kapelusz i szpadę strącamy nim flet z drzewa i idziemy do domu z piernika zaglądamy donory i flet dajemy na mysz mysz daje nam klucz którym otwieramy klatkę bierzemy pinokia wychodzimy idziemy dalej stawiamy pinokia przed urwiskiem i gadamy znim żeby kłamał robimy to kilka razy przechodzimy po nosie pinokia i stawiamy babeczkę na parapecie i koniec wklejaj wyrzej
avatar reter
reter 27.02.2011, godz. 12.47 odpowiedz
-2
-9876543210/5 najgłupsza gra na świecie )
avatar adi011
adi011 27.02.2011, godz. 11.36 odpowiedz
+1
5/5 i do ulu
avatar miki444
miki444 27.02.2011, godz. 11.30 odpowiedz
+2
Poradnik.1bierzemy drabinę idziemy do kurnika i bierzemy wszystko co się da 2podstawiamy drabinę pod okno i je zamykamy 3wychodzimy piłę łączymy z tym hakiem na patyku 4idziemy do magicznego sklepu (takiego kapelusza)i bierzemy te dwie fasolki 5wychodzimy idziemy za dom i przestawiamy znak za żółwia gadamy z nim opcja 2 i mamy skorupę 6cofamy się i idziemy do lasu skorupę wkładamy do dziury w drzewie i wilk nie przytomny bierzemy worek i go otwieramy związujemy wilka sznurkiem i go zabieramy 7cofamy się i idziemy do domu i stawiamy czerwonego kapturka na łóżku i bierzemy konewkę 8idziemy do koryta (obok kurnika) nalewamy wody do konewki i idziemy do miejsca w którym zaczęliśmy grę 9wsadzamy jedną fasolkę na x i podlewamy wspinamy się na roślinę i wchodzimy przez dziurę do zamku i łączymy linę z hakiem i zarzucamy na stół to co z nich wyszło 10omijamy okruszki i bierzemy kurę wracamy tą samą drogą i wchodzimy do kurnika kurę kładziemy na sianie i zamykamy drzwi kura śpi otwieramy okno i drzwi kura znosi jajko a my je zbieramy i idziemy do sklepu magicznego i dajemy sprzedawcy jaja i bierzemy wszystko z lady 11idziemy do domu trzech świnek (drogą koło drzewa) i dajemy im wilka gadamy z nimi opcja 2 i bierzemy babeczkę 12idziemy do koryta i nalewamy znowu wodę do konewki wsadzamy drugą fasolkę do babeczki i znowu idziemy do domu trzech świnek tylko do niego nie wchodzimy ale idziemy dalej 13pukamy do drzwi i opcja 3 bierzemy chustkę i pocieramy nią lampę opcja 3 czarownicę wpychamy do pieca 14idziemy do żółwia i dalej idziemy do różowego domku bierzemy klucz z parapetu i otwieramy nim drzwi 15polewamy dziewczynę wodą z konewki gadamy z nią opcja 2 16idziemy tam gdzie uderzyliśmy wilka skorupą i idziemy o jedno dalej budzimy goblina opcja 3 bierzemy kota i idziemy dalej ubieramy kota w buty kapelusz i szpadę strącamy nim flet z drzewa i idziemy do domu z piernika zaglądamy donory i flet dajemy na mysz mysz daje nam klucz którym otwieramy klatkę bierzemy pinokia wychodzimy idziemy dalej stawiamy pinokia przed urwiskiem i gadamy znim żeby kłamał robimy to kilka razy przechodzimy po nosie pinokia i stawiamy babeczkę na parapecie i koniec
Gracze online (4):
Polecamy: