reklama
Giercownia - Gry Online

TLFMER 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.214.*

Komentarze (19)

avatar czarnnna
czarnnna 19.05.2008, godz. 14.36 odpowiedz
0
ta prosta 3
avatar emaita
emaita 14.10.2007, godz. 10.46 odpowiedz
0
takie sobie 3
avatar razor111
razor111 07.10.2007, godz. 18.30 odpowiedz
0
Banalna gierka przeszedłem to bez problemu
avatar racuch
racuch 19.09.2007, godz. 15.31 odpowiedz
0
co w sejfie wpisać
avatar jasia
jasia 18.09.2007, godz. 16.36 odpowiedz
0
fajne, przeszłam daje 5
avatar fergie112
fergie112 18.09.2007, godz. 15.32 odpowiedz
0
przeszłam. a ten kod z pomazanej kartki to 0712
avatar vincentverne
vincentverne 18.09.2007, godz. 14.20 odpowiedz
0
klikamy na nos psa otwiera się sejf. Wpisujemy sejf ze ściany i bierzemy klucz. W szafce w prawym rogu jest jeszcze pigułka, którą dodajemy do szklanki. Zawartość wylewamy na podrapaną ścianę pod obrazem kaczki. Ukazują nam się drzwi które otwieramy ostatnim kluczem. KONIEC
avatar ankacz21
ankacz21 18.09.2007, godz. 14.00 odpowiedz
0
jaki jest ten kod z kartki, bo nie jest zbyt wyraźny
avatar vincentverne
vincentverne 18.09.2007, godz. 13.54 odpowiedz
0
gdy włożymy kartkę do skrzynki na chwilę robimy krok w prawo i wracamy do wiedźmy - teraz można wpisać kod, który jest na kartce za szafką. bierzemy kluczyk i otwieramy szafkę, bierzemy kolejny klucz i puder, który wysypujemy obok szafki (tam gdzie te strzałeczki są). Opiero teraz aktywujemy kaczki - gdy to zrobimy idziemy do Kaczki nad półką (ta z maską do nurkowania) i klikamy na nią. Otwiera się sejf, który otwieramy kluczykiem z szafki. Bierzemy nóż i idziemy do tej kolorowej strzałki, w tym paneliku (gdzie są przyciski up, down, left, right) ustawiamy na right i nożem tuż nad strzałką przecinamy ściane - mamy jakiś kod. Tyle na razie
avatar tadz
tadz 18.09.2007, godz. 13.22 odpowiedz
0
No chyba trzeba z tymi strzałkami coś zrobić... może jakoś ułożyć w każdym razie narazie 4
Polecamy: