reklama
Giercownia - Gry Online

TLFMER 2

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Opis gry i sterowanie

    Szczegóły:

    Zagrań: 39 646
    Rozmiar gry: 334,02 kB
    Użytkowników lubiących grę: 1
    Ocena: 3,04
    Łącznie głosów: 61

    Gra dodana przez:

    Gra typu escape, wydostań się z pomieszczenia.

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    3.144.45.*

    Komentarze (19)

    avatar czarnnna
    czarnnna 19.05.2008, godz. 14.36 odpowiedz
    0
    ta prosta 3
    avatar emaita
    emaita 14.10.2007, godz. 10.46 odpowiedz
    0
    takie sobie 3
    avatar razor111
    razor111 07.10.2007, godz. 18.30 odpowiedz
    0
    Banalna gierka przeszedłem to bez problemu
    avatar racuch
    racuch 19.09.2007, godz. 15.31 odpowiedz
    0
    co w sejfie wpisać
    avatar jasia
    jasia 18.09.2007, godz. 16.36 odpowiedz
    0
    fajne, przeszłam daje 5
    avatar fergie112
    fergie112 18.09.2007, godz. 15.32 odpowiedz
    0
    przeszłam. a ten kod z pomazanej kartki to 0712
    avatar vincentverne
    vincentverne 18.09.2007, godz. 14.20 odpowiedz
    0
    klikamy na nos psa otwiera się sejf. Wpisujemy sejf ze ściany i bierzemy klucz. W szafce w prawym rogu jest jeszcze pigułka, którą dodajemy do szklanki. Zawartość wylewamy na podrapaną ścianę pod obrazem kaczki. Ukazują nam się drzwi które otwieramy ostatnim kluczem. KONIEC
    avatar ankacz21
    ankacz21 18.09.2007, godz. 14.00 odpowiedz
    0
    jaki jest ten kod z kartki, bo nie jest zbyt wyraźny
    avatar vincentverne
    vincentverne 18.09.2007, godz. 13.54 odpowiedz
    0
    gdy włożymy kartkę do skrzynki na chwilę robimy krok w prawo i wracamy do wiedźmy - teraz można wpisać kod, który jest na kartce za szafką. bierzemy kluczyk i otwieramy szafkę, bierzemy kolejny klucz i puder, który wysypujemy obok szafki (tam gdzie te strzałeczki są). Opiero teraz aktywujemy kaczki - gdy to zrobimy idziemy do Kaczki nad półką (ta z maską do nurkowania) i klikamy na nią. Otwiera się sejf, który otwieramy kluczykiem z szafki. Bierzemy nóż i idziemy do tej kolorowej strzałki, w tym paneliku (gdzie są przyciski up, down, left, right) ustawiamy na right i nożem tuż nad strzałką przecinamy ściane - mamy jakiś kod. Tyle na razie
    avatar tadz
    tadz 18.09.2007, godz. 13.22 odpowiedz
    0
    No chyba trzeba z tymi strzałkami coś zrobić... może jakoś ułożyć w każdym razie narazie 4
    Gracze online (3):
    Polecamy: