Zagrań: | 67 546 |
Rozmiar gry: | 0,00 B |
Użytkowników lubiących grę: | 27 |
Ocena: | 3,94 |
Łącznie głosów: | 54 |
Toy Defense pokazuje jak ciekawie łączyć pomysły w Tower Defense
Gra, jak sama nazwa wskazuje, nawiązuje do, głównie chłopięcych, zabaw w wojnę, małymi żołnierzami, gdzieś na dywanie. Kiedyś to były żołnierzyki ołowiane, ale za naszych czasów były to już wyłącznie figurki z plastiku. Za ich pomocą rozgrywało się bitwy w swoim pokoju, budując umocnienia z klocków. Toy Defense łączy te właśnie zabawy ze starym pomysłem gry typu Tower Defense.
Jak to w tego typu grach bywa, musimy obronić naszą bazę przez natarciem wrogich oddziałów, które poruszają się po drodze. Rozstawiamy więc naszych żołnierzy w odpowiednich miejscach. Oczywiście mamy na ich kupno ograniczoną liczbę środków, które zwiększają się wraz ze zniszczeniem wrogi oddziałów. Jednostki oczywiście zdobywają doświadczenie i mogą być ulepszane. Z prostego strzelca z prymitywnym karabinem możemy uzyskać ziejący ołowianą śmiercią karabin maszynowy.
Wrogie oddziały to oczywiście nie tylko piechurzy. Są i pojazdy opancerzone, nakręcane kluczykiem czołgi i samoloty. Po zakończeniu każdej misji możemy wybrać trzy najlepsze naszym zdaniem jednostki, które dostępne będą w kolejnym etapie w niższej cenie.
Co wyróżnia Toy Defense od klasycznych Tower Defense? Jest tego sporo, oczywiście część pomysłów była już stosowana w innych grach, ale tutaj mamy je w dużej ilości, ciekawie wymieszane. Po pierwsze jednostki możemy stawiać tylko w o określonych miejscach. Po drugie, nasze jednostki mogą otrzymywać obrażenia i gdy ich w porę nie uleczymy/naprawimy, umierają, blokując do końca rundy dane miejsce. Oczywiście jest możliwość ich wskrzeszenia. Pod koniec każdej planszy możemy wybrać 3 (po drobnej dopłacie 4) jednostki które przejdą z nami do kolejnej planszy. Będą one sporo tańsze od swoich normalnych odpowiedników, dodatkowo od początku otrzymamy możliwość ich awansowania, do maksymalnego poziomu, jaki miały w poprzedniej planszy.
Skoro już przy ulepszeniach jesteśmy, jest ich łącznie 24, podzielona na 4 dostępne jednostki. Możemy je wykupić po każdej misji, to dzięki nim jednostki na polu walki będą mogły awansować na wyższy poziom. Od czwartego udoskonalenia możemy też wybrać 2 drogi: ofensywną i defensywną. Do tego dochodzą jeszcze możliwości specjalne. Walkę będziemy toczyć na wielu różnorodnych planszach podzielonych na akty.
Sterowanie w grze:
LPM
Masz problem ze sterowaniem?
Poproś o radę w komentarzach
Dodaj komentarz
3.139.236.*
Komentarze (3)
3.139.236.*
3.139.236.*
3.139.236.*