PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
c) Jabłka osadzimy w dowolnej kolejności, innej niż dwie powyżej.
Wówczas będziemy BAD END.
19. Gdy wszystkie jabłka znajdą się na wybranych polach, na drzewie pojawią się drzwi, które otwieramy niebieskim kluczem.
20. Zabieramy czerwoną kulę z roweru, leżąc na połączeniu bagażnika z ramą od siodełka.
21. Skręcamy w lewo i potrząsamy szarym prętem, znajdującym się po lewej stronie bramy
22. Odwracamy się do pudeł. Na procy umieszczamy czerwoną kulę i strzelamy z niej do kalpy w suficie.
23. Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Czarno-białego wykorzystujemy do wciśnięcia przycisku ściągającego drabinę (czarny, przycisk, pręgowany, przycisk).
24. Budujemy wieżę z kociaków: klikamy na drabinę, potem na pręgowanego, na szarego i na głowę pręgowanego, na czarno-białego i na głowę szarego. Na koniec rozciągamy kocią wieżę, klikając na pręgowanego w lewym dolnym rogu ekranu i na głowę czarno-białego.
Rozkopujemy czerwoną plamę i znajdujemy niebieski trójkąt.
16. W pomieszczeniu I (na najbliższym rozgałęzieniu wybieramy prawe drzwi) znanym już sposobem – klikając na pręgowanego kota – przywołujemy pozostałe. Czarno-białego kociaka wysyłamy do dziury po jabłko nr 6.
17. Idziemy do pomieszczenia A (przejścia: lewe i lewe). Przyglądamy się skrzynce i umieszczamy na niej zebrane figury geometryczne: pięciokąt, trójkąt i sześciokąt. Otwieramy wieczko i mamy jabłko nr 3.18. Wychodzimy z labiryntu i podchodzimy do drzewa. Zebrane jabłka umieszczamy na okrągłych polach.
14. Idziemy do pomieszczenia G (cofamy się do potrójnego rozgałęzienia i wybieramy drzwi środkowe, a potem prawe). Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Wysyłam szarego najpierw na najniższą półkę, potem na środową, a następnie na najwyższą, po czym wskazujemy mu jabłko nr 4. Na koniec podnosimy je z podłogi.
15. Udajemy się do pomieszczenia H (na najbliższym potrójnym rozdrożu prawe drzwi, potem lewe). Zbliżamy się do mapy. Powiększamy różowe serduszko i otwieramy ukryty w nim kompas, klikając na szare oczko, za które umocowane jest do łańcuszka. Stwierdzamy, że północ znajduje się po prawej stronie, tak więc by odnaleźć ukryty przedmiot, mapę należy obrócić w prawą stronę:
12. Skręcamy w prawo i w wracamy do zwiedzania labiryntu. W pomieszczeniu D (drzwi środkowe, środkowe i lewe) Zbliżamy się do trawy, w której czekają na nas zielone kwadraciki. Musimy na nich ułożyć napis, do którego znaleźliśmy podpowiedzi na mapie i na regale, czyli 2 brązowe i 8 zielone.
Gdy sobie z tym poradzimy w trawie czekać będzie na nas różowe serduszko.
13. W pomieszczeniu E (wracamy do najbliższego rozdroża i wybieramy prawe drzwi) klikając na pręgowanego kota, przywołujemy pozostałe dwa. Czarno-białemu wskazujemy miejsce na lewej części prawego pudła (najpierw klikamy na kota, potem na pudło), szaremu – na prawej stronie wieczka, a pręgowanemu – pomiędzy nimi. Gdy pudło załamie się pod ich ciężarem zgarniamy jabłko nr 5.
Dodaj komentarz
18.118.26.*
Komentarze (57)
18.118.26.*
18.118.26.*
18.118.26.*
18.118.26.*
18.118.26.*
Wówczas będziemy BAD END.
19. Gdy wszystkie jabłka znajdą się na wybranych polach, na drzewie pojawią się drzwi, które otwieramy niebieskim kluczem.
20. Zabieramy czerwoną kulę z roweru, leżąc na połączeniu bagażnika z ramą od siodełka.
21. Skręcamy w lewo i potrząsamy szarym prętem, znajdującym się po lewej stronie bramy
22. Odwracamy się do pudeł. Na procy umieszczamy czerwoną kulę i strzelamy z niej do kalpy w suficie.
23. Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Czarno-białego wykorzystujemy do wciśnięcia przycisku ściągającego drabinę (czarny, przycisk, pręgowany, przycisk).
24. Budujemy wieżę z kociaków: klikamy na drabinę, potem na pręgowanego, na szarego i na głowę pręgowanego, na czarno-białego i na głowę szarego. Na koniec rozciągamy kocią wieżę, klikając na pręgowanego w lewym dolnym rogu ekranu i na głowę czarno-białego.
18.118.26.*
a) Jabłka osadzimy po kolei, czyli:
jabłko 1 w polu A
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu E
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu I
jabłko 6 w polu L
Wówczas będziemy mieli NORMAL END.
b) Jabłka osadzimy zgodnie z miejscem ich znalezienia, czyli:
jabłko 1 w polu L
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu A
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu E
jabłko 6 w polu I
Wówczas będziemy mieli HAPPY END.
18.118.26.*
16. W pomieszczeniu I (na najbliższym rozgałęzieniu wybieramy prawe drzwi) znanym już sposobem – klikając na pręgowanego kota – przywołujemy pozostałe. Czarno-białego kociaka wysyłamy do dziury po jabłko nr 6.
17. Idziemy do pomieszczenia A (przejścia: lewe i lewe). Przyglądamy się skrzynce i umieszczamy na niej zebrane figury geometryczne: pięciokąt, trójkąt i sześciokąt. Otwieramy wieczko i mamy jabłko nr 3.18. Wychodzimy z labiryntu i podchodzimy do drzewa. Zebrane jabłka umieszczamy na okrągłych polach.
18.118.26.*
15. Udajemy się do pomieszczenia H (na najbliższym potrójnym rozdrożu prawe drzwi, potem lewe). Zbliżamy się do mapy. Powiększamy różowe serduszko i otwieramy ukryty w nim kompas, klikając na szare oczko, za które umocowane jest do łańcuszka. Stwierdzamy, że północ znajduje się po prawej stronie, tak więc by odnaleźć ukryty przedmiot, mapę należy obrócić w prawą stronę:
18.118.26.*
Gdy sobie z tym poradzimy w trawie czekać będzie na nas różowe serduszko.
13. W pomieszczeniu E (wracamy do najbliższego rozdroża i wybieramy prawe drzwi) klikając na pręgowanego kota, przywołujemy pozostałe dwa. Czarno-białemu wskazujemy miejsce na lewej części prawego pudła (najpierw klikamy na kota, potem na pudło), szaremu – na prawej stronie wieczka, a pręgowanemu – pomiędzy nimi. Gdy pudło załamie się pod ich ciężarem zgarniamy jabłko nr 5.
18.118.26.*