reklama
Giercownia - Gry Online

Escape The Green Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 73 611
Rozmiar gry: 958,47 kB
Użytkowników lubiących grę: 11
Ocena: 3,47
Łącznie głosów: 73

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Wydostań się z zielonego
pokoju.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.142.124.*

Komentarze (61)

avatar tajniak007
tajniak007 20.12.2007, godz. 15.00 odpowiedz
0
Pudełka: 1-15 macie napisała zancia44. 16 i 17 to KRATA na ścianie, 18:idziemy do dziurki od klucza i gadamy przez tubę do tej baby, robimy zdjęcie i zabieramy te kartki co zostawiła. Potem kleimy i jest. Teraz zielone lampki. Zapamiętujemy które się nie świecą i klikamy w te miejsca. Potem jeszcze raz. Teraz ciągniemy za dźwignię. Idziemy do sześcianów i układamy z nich liczby w "Esperanto". U mnie było to 376024 ale moze być inaczej(zapali się czerwona lampka). Teraz kluczem z gramofonu otwieramy drzwi za szafą i w następnym sejfie wpisujemy kod z sześcianów i zabieramy podnośnik. Podnosimy szafę i zabieramy drabinę. wchodzimy w drzwi i stawiamy drabinę w lewym górnym rogu. Wysadzamy klapę dynamitem i koniec.
avatar kowalski957
kowalski957 20.12.2007, godz. 11.57 odpowiedz
0
zancia44 przeszłaś całą gre bo jak tak to prosze podaj gdzie znalałas ostatni szescianow mam wszystkie co wymieniłaś po niżej
avatar kowalski957
kowalski957 19.12.2007, godz. 14.51 odpowiedz
0
aha dzienki
avatar kowalski957
kowalski957 18.12.2007, godz. 18.14 odpowiedz
0
a herbata to ta filizanka
avatar kowalski957
kowalski957 18.12.2007, godz. 10.21 odpowiedz
0
zancia44 pomóż brakuje mi 3 szescianow
avatar kowalski957
kowalski957 18.12.2007, godz. 10.10 odpowiedz
0
A jak wydostać z herbaty te sześciany i oco chodzi z "kretem na ścianie"
avatar kowalski957
kowalski957 17.12.2007, godz. 20.16 odpowiedz
0
mam 11 szescianow brakuje jednego.gdzie jest klucz do skrytki w suficie?plis pomóżcie
avatar xaoo
xaoo 16.12.2007, godz. 20.47 odpowiedz
0
Owned Pudełka: 1-15 macie napisała zancia44. 16 i 17 to KRATA na ścianie, 18:idziemy do dziurki od klucza i gadamy przez tubę do tej baby, robimy zdjęcie i zabieramy te kartki co zostawiła. Potem kleimy i jest. Teraz zielone lampki. Zapamiętujemy które się nie świecą i klikamy w te miejsca. Potem jeszcze raz. Teraz ciągniemy za dźwignię. Idziemy do sześcianów i układamy z nich liczby w "Esperanto". U mnie było to 376024 ale moze być inaczej(zapali się czerwona lampka). Teraz kluczem z gramofonu otwieramy drzwi za szafą i w następnym sejfie wpisujemy kod z sześcianów i zabieramy podnośnik. Podnosimy szafę i zabieramy drabinę. wchodzimy w drzwi i stawiamy drabinę w lewym górnym rogu. Wysadzamy klapę dynamitem i koniec.
avatar sabinqa
sabinqa 16.12.2007, godz. 20.01 odpowiedz
0
o co chodzi z tymi przyciskami na polce? wcisnelam je wszystkie i nic sie nie stalo... nie mam dwoch szescianow i podejrzewam ze beda wlasnie ze tym regalem tylko jak go przesunac? i wie moze ktos do czego jest potrzebny ten klucz z gramofonu?
avatar ania100
ania100 16.12.2007, godz. 19.43 odpowiedz
0
A jak wydostać z herbaty te sześciany Albo gdzie to jest "w krecie na ścianie" bo nie mogę załapać gdzie to.
Gracze online (3):
Polecamy: