reklama
Giercownia - Gry Online

Submachine 5 The Root

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 284 774
Rozmiar gry: 2,49 MB
Użytkowników lubiących grę: 76
Ocena: 3,88
Łącznie głosów: 209

Gra dodana przez:

Submachine 5 kolejna część gry spod polskiej ręki mistrza, a mianowicie Mateusza Skutnika. Jest to tak jak poprzednio Point’n’Click więc naszym zadaniem jest zbieranie rożnych przedmiotów do naszego zasobnika i wykorzystywanie ich do zdobywania innych lub uruchomienia czegoś. Ten escape dla ambitnych zawiera również wiele kodów i zagadek do odgadnięcia.

Pozostałe części gry znajdują się tutaj: Submachines

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.142.210.*

Komentarze (90)

avatar nunka
nunka 31.01.2008, godz. 20.24 odpowiedz
0
musisz się cofnąć do 1,2 (chyba że nie byłeś) i zabrać stamtąd żarówkę (przejdź po wszystkich pokojach i poszukaj takiej która nie jest osłonięta kloszem). Czipy muszą być w transporterze, inaczej klosz się nie otworzy!
avatar extermis
extermis 31.01.2008, godz. 20.16 odpowiedz
0
jak zapalic to swiatlo w (2,1)? :|
avatar nunka
nunka 31.01.2008, godz. 20.13 odpowiedz
0
Przenosimy się do miejsca gdzie mamy 3 kanały. Wchodzimy do każdego po kolei i ustawiamy wskaźnik tak by był maksymalnie po lewej stronie. Wszystkie trzy muszą być ustawione tak samo. Nie przegapcie żarówki w środkowym kanale. Wracamy do transportera i wkładamy pierwszy czip do prawej dziurki. Schodzimy na dół i w prawo. Umieszczamy żarówkę w maszynie i trzy razy kręcimy kołem. Żarówka się świeci.Zabieramy ją i wracamy do transportera. Przekładamy pierwszy czip to lewej dziurki.Schodzimy na dół i w prawo aby umieścić naszą żarówkę w maszynie. Wracamy do transportera i wkładamy drugi czip do prawej dziurki. Schodzimy w dół i do końca w lewo. Będziemy mijać kolejno pokoje ze znaczkami na ścianie (te znaczki będą się zapisywać w notesie). Gdy dojdziemy już do ostatniego pomieszczenia - przekręcamy kółko.Wracamy do transportera i wkładamy drugi czip do lewej dziurki.
avatar nunka
nunka 31.01.2008, godz. 20.06 odpowiedz
0
Następnie przechodzimy dwa razy w lewo i wchodzimy do pokoju gdzie na podłodze leży klucz francuski. Zabieramy go, idziemy dwa razy w lewo, w dół, w lewo, w dół i w prawo. Mamy skrzyneczkę którą odkręcamy znalezionym właśnie kluczem. zabieramy zardzewiały klucz i wracamy na samą górę (tam gdzie przed chwilką byliśmy) do drugiego, wcześniejszego pokoju.Tam kluczem otwieramy skrzynkę i zabieramy pierwszy czip.Idziemy w dół i w lewo gdzie jest kolejna skrzyneczka - transporter. Ma ona na górze dwie dziurki. Znaleziony czip (z jednym ząbkiem na dole) wkładamy w prawą dziurkę i naciskamy przycisk.
Schodzimy na dół z drabiny i wchodzimy do pokoju po lewej. Zabieramy z krzesła drugi czip (z dwoma ząbkami) i idziemy do góry. Znaleziony przed chwilą czip wkładamy do lewej dziurki (prawa jest pusta).
avatar nunka
nunka 31.01.2008, godz. 19.59 odpowiedz
0
Przeszłam! yeah! w laboratorium na początku chyba każdy sobie poradził, bo stamtąd bierzemy tylko notesik i włączamy komputer że spisać wszystkie potrzebne nam kody (zapisują się w notatniku). Otwieramy każdy właz po kolei aż dochodzimy do transportera. Wklepujemy 5-5-2 i jesteśmy na dworku tutaj idziemy w prawo aż do jaskini. Wchodzimy tam i w miejscu gdzie zmieniają się kolory z zielonego na pomarańczowy, na dole leży pomarańczowa kulka (jest nieco ciemniejsza, więc się odróżnia). Idziemy dalej. Widzimy jakąś zepsutą maszynę z "czapeczką". Jest ona przytwierdzona zatrzaskami (2) które odblokowujemy. Klikamy na metalowe pudło na ścianie aby się otworzyło.Klikamy dwa razy na wtyczkę aż się podłączy(nie podwójnie, tylko dwa razy). Schodzimy na dół.Idziemy dwa razy w prawo i widzimy drabinę w górę. idziemy.
avatar yerabi
yerabi 31.01.2008, godz. 19.52 odpowiedz
0
gra super daje 6
avatar bmarekb
bmarekb 31.01.2008, godz. 19.49 odpowiedz
0
żeby dostać się do tego pomieszczenia o którym mówił extermis trzeba ustawić czipy następująco 1 czip po lewej 2 po prawej ja kak kręcić tymi kurkam żeby "dźwignie" natrafiły na te wypustki to nie powiem. Jedynie moge tyle że jak się przenieśiemy tam to jak przejdziemy przez pierwsze drzwi od rozdzielacza to najbliższy kurek steruje 1-szą "dźwigienką" (1-sza czyli ta po lewej), następny kurek środkową a ostatni 3-cią (tą po prawej stronie)
avatar bmarekb
bmarekb 31.01.2008, godz. 19.33 odpowiedz
0
a właśnie michal11 niewiem czy zapomniałeś o tym napisać czy co, tam co są te tzw. bunkry tam co trzeba ustawić te wskazówki w prawą stronę to w środkowym bunkru jest żarówka trzeba ją wźaść i podłączyć do tego urządzenia (żeby się do jego dostać to trzeba włożyć do roździelacza 1 czip po prawej stronie, potem schodzimy na sam dół i w prawo). Potem musimy kilka razy obrócić kołem (aż żarówk będzie jasno świeciła) i wipinamy tą żarówkę, niewiem co dalej. Acha i żeby wysadzić tą ściane z cegieł to trzeba najpierw przełączyć te wskażniki w prawo a potem za pomocą 2 czipu (trzeba go umieścić po prawej stronie) przenieść sie do pomieszczenia z dużą pionowo ustawioną rurą na środku pokoju (trzeba zejść na dół i pójść w lewo do końca), trzeba przekręcić kurek od tej rury i trzeba też kliknąć u dołu tej rury chyba po lewej stronie tam jest kolejna kulka.
michal11 dzieki za podpowiedzi.
avatar bmarekb
bmarekb 31.01.2008, godz. 19.17 odpowiedz
0
właśnie co do kryształów trzeba je układać na ścianie w pomieszczeniu z fotelem i jakimś urządzeniem elekrtycznym, żeby dostać się do tego pomieszczenia trzeba przenieść się przez portal (kod 747 przynajmniej u mnie,) potem pujścć do końca w prawo, otrorzyć drzwi za pomocą dzwigni t tam wejść.
avatar bmarekb
bmarekb 31.01.2008, godz. 19.11 odpowiedz
0
extermis powiedz jeszcze raz gdzie znalazłeś to pudełko z tym kryształem
Gracze online (3):
Polecamy: