reklama
Login: | nunka |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 07.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 06.02.2008, 22:29 |
Punkty: | 63 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Nie było takiej możliwości żeby one się nie zapisały, bo wtedy nie znalazłbyś drugiego kryształu mam nadzieję, że się odnalazłeś Pozdrawiam |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Teraz do rozwiązania zagadki tajemnej maszyny. Nie musisz zbierać żadnych przedmiotów. Obserwuj jej działanie, staraj się zrozumieć zasady i odnaleźć drogę do wolności. |
Treść komentarza: | ta gierka jest boska daję 100 (5) ! końcówkę ogląda się jak horror normalnie ale rzeczywiście racja - ta gra wciąga na maxa |
Treść komentarza: | Obok wanny, kluczem francuskim, odkręcacie rurę,kwas wylatuje, zabieracie kryształ.Wracacie do transportera, wyjmujecie czip,obie dziurki są puste.wciskacie przycisk.Idziecie do końca w lewo (do dużego transportera),wpisujecie kod 7-4-7.Idziecie do końca w prawo, otwieracie drzwi (dźwignią obok nich),wchodzicie do środka, zamykacie drzwi i umieszczcie kryształy w 3 pustych miejscach na ścianie po czym ciągniecie dźwignie. KONIEC |
Treść komentarza: | Wychodzicie z pokoju,idziecie w prawo,przechodzicie przez drzwi i wyjmujecie żarówkę (powinna być ona odsłonięta, bez klosza). Wracacie do transportera. Wkładacie drugi czip do prawej dziurki, pierwszy do lewej. Wchodzicie drabiną do góry i ustawiacie urządzenia tak aby obie białe kropki były po prawej stronie. Schodzicie drabiną w dół (krata jest teraz po lewej stronie).Idziecie dalej i znowu schodzicie w dół.Wkładacie żarówke do lampy po lewej stronie drabiny i schodzicie dalej. Idziecie w lewo i ustawiacie na ścianie kolejno znaczki zapisane w notesie. Otwiera się przejście w dół,schodzicie. Do posągu wkładacie tę pomarańczową kulkę znalezioną na początku. Kiedy pierwsza część się podniesie, zabieracie kulkę i wkładacie ją do drugiego segmentu, potem do trzeciego. Zabieracie kryształ.Wracacie do transportera i pierwszy czip idzie do lewej dziurki,prawa pusta.Schodzicie na dół i w prawo,zaglądacie do wanny z kwasem i wrzucacie tam metalową skrzynkę. |
Treść komentarza: | Znowu jesteśmy w pomiedzczeniu z kanałami, tym razem idziemy do końca w lewo i przechodzimy przez rozwalone drzwi. Zabieramy kryształ z tej dziwnej maszyny. Wracamy do transportera i wkładamy pierwszy czip w lewą dziurkę, drugi w prawą. Teraz jesteśmy w pomieszczeniu gdzie można sobie chodzić dookoła po 8 pokojach. Musimy dostać się do tego który jest w środku. Na ścianach widzimy 3 otwory. Zaglądamy do każdego. Metalowe pręty które się tam znajdują muszą wskazywać tą a'la muszelkę. Pręty te możemy przekręcić kółkami które znajdują się wokół centralnego pokoju. Wychodzimy zatem z pokoju i idziemy w prawo, przekręcamy kółko i wracamy by sprawdzić jak przesunął się pręt i ile jeszcze razy musimy powtórzyć tę czynność. Tu musicie się troche pobawić Kiedy już to zrobicie zabieracie metalowe pudełko które znajdziecie w centralnym pokoju (podniesie się góra tej kolumny która stoi na środku pokoju). |
Treść komentarza: | musisz się cofnąć do 1,2 (chyba że nie byłeś) i zabrać stamtąd żarówkę (przejdź po wszystkich pokojach i poszukaj takiej która nie jest osłonięta kloszem). Czipy muszą być w transporterze, inaczej klosz się nie otworzy! |
Treść komentarza: | Przenosimy się do miejsca gdzie mamy 3 kanały. Wchodzimy do każdego po kolei i ustawiamy wskaźnik tak by był maksymalnie po lewej stronie. Wszystkie trzy muszą być ustawione tak samo. Nie przegapcie żarówki w środkowym kanale. Wracamy do transportera i wkładamy pierwszy czip do prawej dziurki. Schodzimy na dół i w prawo. Umieszczamy żarówkę w maszynie i trzy razy kręcimy kołem. Żarówka się świeci.Zabieramy ją i wracamy do transportera. Przekładamy pierwszy czip to lewej dziurki.Schodzimy na dół i w prawo aby umieścić naszą żarówkę w maszynie. Wracamy do transportera i wkładamy drugi czip do prawej dziurki. Schodzimy w dół i do końca w lewo. Będziemy mijać kolejno pokoje ze znaczkami na ścianie (te znaczki będą się zapisywać w notesie). Gdy dojdziemy już do ostatniego pomieszczenia - przekręcamy kółko.Wracamy do transportera i wkładamy drugi czip do lewej dziurki. |
Treść komentarza: | Następnie przechodzimy dwa razy w lewo i wchodzimy do pokoju gdzie na podłodze leży klucz francuski. Zabieramy go, idziemy dwa razy w lewo, w dół, w lewo, w dół i w prawo. Mamy skrzyneczkę którą odkręcamy znalezionym właśnie kluczem. zabieramy zardzewiały klucz i wracamy na samą górę (tam gdzie przed chwilką byliśmy) do drugiego, wcześniejszego pokoju.Tam kluczem otwieramy skrzynkę i zabieramy pierwszy czip.Idziemy w dół i w lewo gdzie jest kolejna skrzyneczka - transporter. Ma ona na górze dwie dziurki. Znaleziony czip (z jednym ząbkiem na dole) wkładamy w prawą dziurkę i naciskamy przycisk. Schodzimy na dół z drabiny i wchodzimy do pokoju po lewej. Zabieramy z krzesła drugi czip (z dwoma ząbkami) i idziemy do góry. Znaleziony przed chwilą czip wkładamy do lewej dziurki (prawa jest pusta). |
Treść komentarza: | Przeszłam! yeah! w laboratorium na początku chyba każdy sobie poradził, bo stamtąd bierzemy tylko notesik i włączamy komputer że spisać wszystkie potrzebne nam kody (zapisują się w notatniku). Otwieramy każdy właz po kolei aż dochodzimy do transportera. Wklepujemy 5-5-2 i jesteśmy na dworku tutaj idziemy w prawo aż do jaskini. Wchodzimy tam i w miejscu gdzie zmieniają się kolory z zielonego na pomarańczowy, na dole leży pomarańczowa kulka (jest nieco ciemniejsza, więc się odróżnia). Idziemy dalej. Widzimy jakąś zepsutą maszynę z "czapeczką". Jest ona przytwierdzona zatrzaskami (2) które odblokowujemy. Klikamy na metalowe pudło na ścianie aby się otworzyło.Klikamy dwa razy na wtyczkę aż się podłączy(nie podwójnie, tylko dwa razy). Schodzimy na dół.Idziemy dwa razy w prawo i widzimy drabinę w górę. idziemy. |