reklama
Login: | 123456n |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 28.08.2007r. |
Ost. logowanie: | 10.09.2008, 14:09 |
Punkty: | 357 |
Wiek | 38 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Nastolatka idzie dziś wieczorem do filhamonii, a tam ponoć trzeba być ubranym elegancko. Dlatego też prosi Cię o wybór odpowiednich ubrań w tym stylu |
Treść komentarza: | Ładne ubrania. 4 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spraw, aby dziewczyna była zadowolona ze swojego wyglądu. |
Treść komentarza: | A to jak Kainka napisała to ja już nie piszę. |
Treść komentarza: | No to zaczynamy:1.lewe siedzsko kanapy - szara nakrętka, prawe - punkt 2.Szarą nakrętnkę nakładamy na kurek i odkręcamy wodę. idziemy w prawo. 3.bierzemy szklany pojemnik , który jest obok szafy. 4.klikamy na szfę, mamy punkt i puzzel ZAPAMIĘTAC KOLOR CYFERKI. 4.wracamy w lewo i nalewamy do naczynia wody. Idziemy 2x w prawo. 5.klikamy na tablicę i bierzemy pineskę. Kartki z cyframi się różnią stąd pamięć do koloru danej cyfry, tu mamy w lewym dolnym rogu niebieską dwójkę. 6. Przesówamy krzesło, pod biurkiem jest puzzel i cyfra.7. bierzemy kabel i podłączamy go do radia. W prawo. 7.pineską klikamy w balon mamy puzzel i punkt. 8. bierzemy ze sciany siteczko i wkładamy je do akwrium, dotąd do puki nie wyciągniemy rybek. 9. Bierzemy punkt i klucz. Idziemy 2x w prawo 10.kluczem otwieramy szafę, bierzemy płytę punkt, młotek i kombinerki z czerwonej skrzynki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Znajdź wyjście z niebieskiego mieszkania, które skrywa w sobie pewną tajemnicę. Posługuj się zebranymi rzeczami. |
Treść komentarza: | wrona, tatarak, cztery pory roku, miec glowe na karku, szatan, wahadlowiec, przekaz podprogowy, koszula |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Musimy wydostać się z wyspy, na której rozbił się nasz samolot. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wyeliminuj wszystkie obrazki z planszy dobierając je w pary! |
Treść komentarza: | Durna ta gra, aż nie zdenerwowała! |